Monster
Ny medlem
- Gick med
- 8 Mar 2003
- Hoj
- Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
Jag har just köpt en Aprilia sr 125, det är en scooter!
Jag hade innan en 50 kubikare likadan innan men nu när jag tog tungt kort så passa jag på att köpa en 125a att pendla till jobbet på!
På 50 kubikaren så satte jag på trimkrök och det gjorde en grym skillnad och därför går jag i funderingarna om att skaffa en trimkrök till 125an.
Men nu e frågan:
Jag förmodar att det är olagligt att sätta på en sådan, men det borde ju vara lite som att sätta på ett slip on ju eller?
Är det ngn som vet om det är olagligt?
Vad kommer påföljderna vara om jag blir stoppad, har haft bil kort i tre år och mc i snart ett år.
Har man prövotid på mc kortet också eller är det bara för bilkortet?
För det kommer bli grym spetta i den med en trim krök.
Snälla svara för jag vill ha mer brapp i skiten...
Jag hade innan en 50 kubikare likadan innan men nu när jag tog tungt kort så passa jag på att köpa en 125a att pendla till jobbet på!
På 50 kubikaren så satte jag på trimkrök och det gjorde en grym skillnad och därför går jag i funderingarna om att skaffa en trimkrök till 125an.
Men nu e frågan:
Jag förmodar att det är olagligt att sätta på en sådan, men det borde ju vara lite som att sätta på ett slip on ju eller?
Är det ngn som vet om det är olagligt?
Vad kommer påföljderna vara om jag blir stoppad, har haft bil kort i tre år och mc i snart ett år.
Har man prövotid på mc kortet också eller är det bara för bilkortet?
För det kommer bli grym spetta i den med en trim krök.
Snälla svara för jag vill ha mer brapp i skiten...