Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Jag har en 07 med Leo Vince hel system utan DB-killer och det är skit gött ljud en så jag rekomenderar det.plus det var inte så svårt att montera![]()
Blev det någon effekt ökning som med arrow systemet i så fall hur går den nu??
vad kostade det, var köpte du det?
![]()
Den blev mycket starkare på lägre varv så att man inte behöver växla som en idiot för att ta sig fram och den accar mycket bättre. Men jag tappade typ 5Km/h i topphastighet
Men om du byter CDI boxen då? Då måste du ju få ut lite mer på topphastigheten eller?
Det är insprutning på den så det finns det finns ingen cdi som på förgasar modelerna
Är det brytarspetsar då eller?![]()
vet intenej men jag frågade en hemsida som sålde ostrypta cdi boxar och dom sa att den passade bara förgasar modelerna
Den blev mycket starkare på lägre varv så att man inte behöver växla som en idiot för att ta sig fram och den accar mycket bättre. Men jag tappade typ 5Km/h i topphastighet
varvar du ut på den??![]()
Kan det inte vara så att insprutsstyrningen är sammanbakad med CDI'n, därav att förgasarmodellernas CDI inte funkar?
Ja så mycket jag kan, upp till 11000 på fyran men sen orkar han knappt dra nåt i femman
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |