Trim avgaspipa till CBR 125 R

Cellborn

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2008
Hoj
CBR125R 2004
Hejsan!

Jag undrar var jag kan köpa en avgas trimpipa till min cbr 125 r?
Det ska helst vara av märket "Endurance", Leo Vince, Arrow eller nått liknande, för jag är ute efter främst ett häftigare ljud :tummenupp

Ha de schysst!

Hej!

Jag har en 07 med Leo Vince hel system utan DB-killer och det är skit gött ljud en så jag rekomenderar det.plus det var inte så svårt att montera :P

trimm pipa

Hej!

Jag har en 07 med Leo Vince hel system utan DB-killer och det är skit gött ljud en så jag rekomenderar det.plus det var inte så svårt att montera :P

Blev det någon effekt ökning som med arrow systemet i så fall hur går den nu??
vad kostade det, var köpte du det?
:yoparty

Blev det någon effekt ökning som med arrow systemet i så fall hur går den nu??
vad kostade det, var köpte du det?
:yoparty

Den blev mycket starkare på lägre varv så att man inte behöver växla som en idiot för att ta sig fram och den accar mycket bättre. Men jag tappade typ 5Km/h i topphastighet

Den blev mycket starkare på lägre varv så att man inte behöver växla som en idiot för att ta sig fram och den accar mycket bättre. Men jag tappade typ 5Km/h i topphastighet

Men om du byter CDI boxen då? Då måste du ju få ut lite mer på topphastigheten eller?

vet inte :tungan nej men jag frågade en hemsida som sålde ostrypta cdi boxar och dom sa att den passade bara förgasar modelerna

Kan det inte vara så att insprutsstyrningen är sammanbakad med CDI'n, därav att förgasarmodellernas CDI inte funkar?

Kan ju bara säga att bästa avgas system till dom små CBR hojjarna är av märket NMF Racing.. tillverkas här hemma i Thailand men går säkert att beställa hem kostar här nere 800kr för full system. Sen ska man se till å byta till en större förgasare samt annat "Coil" system för tändningen samt IRIDIUM Denso tändstifft. . då börjar de hända lite saker i maskinen ! :)

sista växeln är väl entransport växel? då är det ju inte så konstigt att den inte varvar ur den.
//J

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...