trilogier, Terminator, Sagan om ringen, Matrix

Vilken är bäst?

• Antal röstningar
    0
Macho Woman skrev:
...jag tycker synd om de som inte har läst böckerna.
Jag tycker synd om dem som inte växt ifrån dem. Det gör man normalt nån gång i 20-årsåldern.

kajlyl skrev:
Eller så går alla raser ihop för att bekämpa onskan :7peta
Oj, så djupt! Jag blir dykarsjuk och illamående halvvägs dit.

Bingo skrev:
Jag tycker synd om dem som inte växt ifrån dem. Det gör man normalt nån gång i 20-årsåldern.

Nu läser du fel igen din gråstarrige gubbe! Böckerna var en viktig del av min barndom och det var underbart att läsa dem då. Det betyder inte att jag sitter och läser LOTR på bussen för fyrtionde gången. Jag skrev att jag tycker synd om de som inte läst dem. Det betyder att jag tycker synd om dem som inte växte upp med dem. Läs om, läs rätt! :gnissla

Förresten så kan jag inte ha fyllt 20 än eftersom jag fick visa leg på Coop när jag köpte folköl förra fredagen. :rolleyes:

Last edited:
Macho Woman skrev:
Nu läser du fel igen din gråstarrige gubbe! Böckerna var en viktig del av min barndom och det var underbart att läsa dem då. Det betyder inte att jag sitter och läser LOTR på bussen för fyrtionde gången. Jag skrev att jag tycker synd om de som inte läst dem. Det betyder att jag tycker synd om dem som inte växte upp med dem. Läs om, läs rätt! :gnissla

Förresten så kan jag inte ha fyllt 20 än eftersom jag fick visa leg på Coop när jag köpte folköl förra fredagen. :rolleyes:
Aha ok, sorry! Kul att vi är överens om att det är barnböcker :tummenupp

Macho Woman skrev:
Peter Jackson och de andra som har gjort filmerna har alltså bara gjort dem för att tjäna pengar? Vet du om att Jackson varit Tolkien-fanatiker sedan han var liten. Det samma gäller de övriga manusförfattarna, specialeffektmakarna, skådisarna och de som gjort rekvisitan. De har försökt att vara böckerna trogna så långt de bara har kunnat och de har lagt åratal och extremt mycket arbete på det. Jag LOVAR dig att de inte har gjort det för att kunna sälja actionfigurer.
Nivea förhindrar hudens åldrande. Jag LOVAR!

Det där var riktig fantasy, Machowoman...

Goines skrev:
Terminator 1 och 2 är bra. 3:an suger getballe.
Matrix 1 var bra, tuff och banbrytande. 2:an och 3:an suger getballe.
LotR äger allihop. Kanonfilmer.
Kunde inte ha sagt det bättre själv! :Bugar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey