Det är inte den. Det är gatversionen som säljs och den är inte i närheten lika ball tyvärr. Men jag är ändå faktiskt intresserad av den. Varför vet jag inte =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Långa farbron skrev:Enl rykten så skall Yamaha center i GBG ha en Tricker stånde i affären ,den skall visst ha siktats på stan också.
Dock har jag inte sett den själv.
Biturbo skrev:Vilken modell? Pro:n eller den "vanliga"?
nä, men han som driver servern är kocko i bollen. ska laga den så snart jag finner viljan. Grejen är ju den att Trickern som jag och vi alla vill ha, inte kommer gå i produktion.toca1 skrev:
TM skrev:Tittar man på den minst "rejsiga" Trickern så verkar det finnas liknande på marknaden:
http://www.betamotor.com/media/trial/trial00.html
http://www.yamaha-motor.co.jp/global/motorshow/html/museum/mc/06/gallery/0003.html
Annars verkade Air Tricker vara den mest nyskapande (svänga 360 grader?), båda såg dock väldigt roliga ut. Ska bli kul att se vilka nya tricks som uppfinns på dessa.
Tjenare... Jag är enormt sugen på en TrickerPro och är gärna med i ett gruppköpAdda mig på msn elr liknande skriv gärna mail om detta ämne! =) (Eriik.engberg@hotmail.com) Hojen ser hel kul ut faktiskt.. Verkligen sugen! /mvh: Erik Engberg
Tråden publicerades September 23rd, 2004.Gällande tricker Pro läste jag på denna länk att den redan var i Produktion..
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |