Tricker Pro

Det är inte den. Det är gatversionen som säljs och den är inte i närheten lika ball tyvärr. Men jag är ändå faktiskt intresserad av den. Varför vet jag inte =)

.

jo, det var ju gatversionen! håller med dig om att den e häftig och skapar ett litet habegär hoj hos mig oxå!!! :D

fan det kan ju va lösning till gatkörningen nästa år lär ju va billig i försäkring och jag kan ändå inet hålla båda hjulen i backen när jag kör gata :D :D

Enl rykten så skall Yamaha center i GBG ha en Tricker stånde i affären ,den skall visst ha siktats på stan också.

Dock har jag inte sett den själv.

Långa farbron skrev:
Enl rykten så skall Yamaha center i GBG ha en Tricker stånde i affären ,den skall visst ha siktats på stan också.

Dock har jag inte sett den själv.

Jo! De har en! :tummenupp Var där och småsneglade lite på den :hihi

TM skrev:
Tittar man på den minst "rejsiga" Trickern så verkar det finnas liknande på marknaden:
http://www.betamotor.com/media/trial/trial00.html
http://www.yamaha-motor.co.jp/global/motorshow/html/museum/mc/06/gallery/0003.html
Annars verkade Air Tricker vara den mest nyskapande (svänga 360 grader?), båda såg dock väldigt roliga ut. Ska bli kul att se vilka nya tricks som uppfinns på dessa.

står en sån där på yamaha center här i karlstad, inte trail versionen dock

Tricker Pro är bara en prototyp som inte kommer tillverkas som det ser ut i dagsläget !

Den vanliga satt jag på i veckan på YC i Gbg, känns ruskigt tråkig och dämparna va det svampigaste som tillverkats någonsin =(

Tjenare... Jag är enormt sugen på en TrickerPro och är gärna med i ett gruppköp :) Adda mig på msn elr liknande skriv gärna mail om detta ämne! =) (Eriik.engberg@hotmail.com) Hojen ser hel kul ut faktiskt.. Verkligen sugen! /mvh: Erik Engberg

Tjenare... Jag är enormt sugen på en TrickerPro och är gärna med i ett gruppköp :) Adda mig på msn elr liknande skriv gärna mail om detta ämne! =) (Eriik.engberg@hotmail.com) Hojen ser hel kul ut faktiskt.. Verkligen sugen! /mvh: Erik Engberg

Oj.. Om tråden varit död i två år så lär nog intresset ha dött av också. Samt att det konstaterats i tråden att Tricker Pro inte kommer gå i produktion.

Envis som jag är har jag svårt att släppa Tricker Pro helt. Någon som har koll på om den nånsin kom i produktion eller blev det bara en jävligt ball prototyp?

Back