Tribaltatueringar

Har sett att det börjat bli vanligare med tatueringar på de där ställena som folk undvek att tatuera förr, typ händer och särskilt halsen tycker jag rent exploderat i sommar. Två gånger i sommar har jag sett en kille med en blaffig tribal över halva ansiktet lite grand ala "Krigarens själ". Det lusta är att killen såg i övrigt inte direkt kriminell ut men ändå tänker man(jag) ju att det knappast finns "vanliga arbeten" till sådana personer.

Har känslan av att de som vill vissa sig hårda genom tatueringar tvingats till mer radikala lösningar när till och med svärmorsdrömmarna har en massa tatueringar.

Har sett att det börjat bli vanligare med tatueringar på de där ställena som folk undvek att tatuera förr, typ händer och särskilt halsen tycker jag rent exploderat i sommar. Två gånger i sommar har jag sett en kille med en blaffig tribal över halva ansiktet lite grand ala "Krigarens själ". Det lusta är att killen såg i övrigt inte direkt kriminell ut men ändå tänker man(jag) ju att det knappast finns "vanliga arbeten" till sådana personer.
Har känslan av att de som vill vissa sig hårda genom tatueringar tvingats till mer radikala lösningar när till och med svärmorsdrömmarna har en massa tatueringar.

Snubben kanske jobbar på häktet?

En hel del. De riktiga "hårdingarna" har upp på hals/nacke/ansikte. ACAB i nacken är ganska vanligt.

Fasiken va skönt och höra. Då kan jag fortfarande dra parallellen att det bara är kåkfarare och annat löst pack som har tatueringar. :)
Leva kvar i bubblan så att säga, vidga vyn att det är svart eller vitt.

Så fort jag sålt Sierran blir det till att tatuera in knästrumpor och ett pannband. Blir det pengar över ska jag ha en mört som ylar mot månen på armen också.

Fasiken va skönt och höra. Då kan jag fortfarande dra parallellen att det bara är kåkfarare och annat löst pack som har tatueringar. :)
Leva kvar i bubblan så att säga, vidga vyn att det är svart eller vitt.

Sjömän och kriminella.

Lyckas inte lägga upp bild från mobilen på sista mästerverket så håll till godo med avataren :tungan

Han hade aldrig fått jobb på ett häkte.

Om de hade varit en älva, hade han fått jobb då? ;) De är rysligt populära har jag hört.
Tror en sån skulle passat i ljumsken på HenRRik också :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...