Trial bus

Briljanto skrev:
2202960 ni som vill ha sådana?

inser ni hur länge dessa killar har tränat, hur många gånger de har slagit halvt ihjäl sig?

Visst, jag håller med om att man blir sugen, det ser lätt och framförallt skoj ut. Men man har ju inte en chans att klara av liknande trick själv. Inte jag iaf!

Kan de lära sig kan väl alla lära sig?

Fast vad händer om farbror blå ser att man kör trialhoj på allmän plats? Skulle va svinkul att ha en sån och småleka med.

Briljanto skrev:
2204132 :pannkyss
Nej nej, inte riktigt så jag menade, men om man köper en grej så fort en sånhär "wow" film kommer ut. så lär man ha huset fullt av allt från sodastreamers till trailhojar?

Kunde du inte sagt det för nåt år sen? Nu har jag fullt med prylar överallt :hihi

Förhoppningsvis snart också en trialhoj :fyllisar En sån här film duger mer än väl för att sälja på mig nåt nytt skit :gnissla

Jag lättpåverkad? :lol

Zxr_Green skrev:
2202383 fyfan va grymmt!

Green! Köp en du också så man har nån å köra med.. :yoparty

Malmö-motard skrev:
2206182 Kunde du inte sagt det för nåt år sen? Nu har jag fullt med prylar överallt :hihi

Förhoppningsvis snart också en trialhoj :fyllisar En sån här film duger mer än väl för att sälja på mig nåt nytt skit :gnissla

Du råkar inte va intresserad av min Gas Gas 249 - 01 för 20 000? :)

Malmö-motard skrev:
2206182 Kunde du inte sagt det för nåt år sen? Nu har jag fullt med prylar överallt :hihi

får väll bli det! börjar osså få för mkt skit nu...hehe
men lite till skadar ju aldrig :lol

Malmö-motard skrev:

hahahaha.... är väl klart som fan filmer som denna säljer prylar..

Det är bara för att jag inte kan köra som dom kör i filmen, och inte vågar heller för den delen som jag surar och är bitter! :huvet

Lycka till!
:banana

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti