Trevligt extraknäck!

*nulla med gummi är som att köra strypt sporthoj. Dvs ultra-:3freak.

UrbanTiger skrev:
Hur funkar dom ?

Tja, det är en så kallad duk av något material (siden kanske?) som är väldigt tunnt för att känslan ska bestå! Ifall nu kvinnan inte känner sig så fräsh eller något.. :4skrika

EDIT: Ska tydligen finnas med olika smaker också....det är tjejen som står för sådan här information..inte jag!

tycon1 skrev:
Tja, det är en så kallad duk av något material (siden kanske?) som är väldigt tunnt för att känslan ska bestå! Ifall nu kvinnan inte känner sig så fräsh eller något.. :4skrika

Wtf?!?! :va

Vad som är intressant är att alla som tycker det är jobbigt med kondomer är smågrabbar :va

Inte konstigt att könssjukdommarna ökar i den åldersgruppen.

UrbanTiger skrev:
Är det nått modernt som är syntetiskt framställt eller ?
Slicklappar

Om du ska ha oralsex med en kvinna kan det vara bra att använda en slicklapp. Det är en tunn gummiduk som läggs på underlivet. Det kan låta lite osexigt och konstigt, men det är ett bra skydd mot könssjukdomar. Klamydia, gonorré och herpes är de vanligaste sjukdomarna som smittar via oralsex. Det kan vara svårt att få tag på färdiga slicklappar i Sverige, men du kan göra en själv genom att klippa en torr kondom. Klipp av toppen och klipp upp sidan, du får då en fyrkantig lapp som du kan använda. Gladpack är inte bra att använda eftersom det har små hål i sig.

UrbanTiger skrev:
Printar ut din beskrivning och lägger i plånboken om uti fall att.
Om inte gladpack funkar så kanske tunn tunn aluminiumfolie funkar bättre då den är gastät :banana

Annars kan man ta en innerslang från hennes cykel och fixa till lite :gnissla
(förutsättningen är att hon äger en cykel)

Vilket genast får mig att hamman i anekdotträsket.

För ett par år sedan hade jag ett ragg inte så långt ifrån mig,vi KK:ade lite (med kondom) och hon ringde sent en lördags natt runt 5 nyss hemkommen ifrån krogen.

Full som man var så väckte man halva huset genom att springa upp på vinden och ta fram sin cykel,som senare visade sig inte ha någon luft i vare sig fram eller bakdäck,men jag cyklade glatt ner till henne iaf.

Dagen efter så fram stog ju taxi som det logiska alternativet ....men men :lol

UrbanTiger skrev:
Printar ut din beskrivning och lägger i plånboken om uti fall att.
Om inte gladpack funkar så kanske tunn tunn aluminiumfolie funkar bättre då den är gastät :banana
:)

+ att kanske lyser fint om Alufolien kommer i kontakt med GAMMALGAM lagningarna i tänderna :yoparty

Förexeten är det det som kallar Oral galvanism :va

Långa farbron skrev:
Vad som är intressant är att alla som tycker det är jobbigt med kondomer är smågrabbar :va

Inte konstigt att könssjukdommarna ökar i den åldersgruppen.

Du, jag tror att det beror på att det är småttingarna som fortfarande kan få något. Det är ute för oss gamla och skynkliga.......

Långa farbron skrev:
Icke :mattias

Jag har gjort det flera gånger detta året :brynad

FreKKt!

Kan du inte använda en sån därna gammal brandslang som "slickLapp" :va

Lapp Förexten ,Heter det inte same ??

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!