Trevliga och bra folk pa SH.COM!

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
Maste bara skriva ett inlagg for att tacka alla er som jag har gjort affarer med, och som har hjalpt mej pa andra satt och vis har pa Sporthoj. I en del fall har jag salt grejer, och andra ganger kopt av andra via SH. Ofta nar man koper eller saljer saker via natet, och man bor en bit ifran varandra blir det ju att sakerna far skickas, vilket i sin tur innebar att den ena parten mer eller mindre tvingas lita pa att inte bli blast pa pengarna eller grejerna. Inte en enda gang har jag rakat ut for minsta lilla strul har pa SH, och sakerna jag kopt har varit precis som beskrivet av saljarna. Mycket bra!

Forutom dessa "rena affarer" har jag aven stott pa en mangd otroligt hjalpsamma och vanliga manniskor har pa SH, som bl.a har hjalpt mej med att skicka en manual till min hoj pa CD-skiva helt gratis (!!!), en annan kille hjalpte mej att kopa knapuckar till mitt skinnstall da de var besvarliga att fa tag pa har i Skovde, och levererade dom t.o.m hit personligen (tack!!!) och en tredje hjalpte mig att handla grejer till hojen i USA som jag aldrig hade kunnat kopa sjalv, samt skickade ivag grejerna hem till mej redan innan jag hunnit betala honom! Jag ar mycket tacksam mot alla er som jag haft att gora med, och jag hoppas att detta ar nagot genomgaende har pa SH. Kanns valdigt bra att kunna lita pa aven okanda manniskor, kanske finns det hopp infor framtiden :tummenupp

Till alla er som kanner sig traffade: TACK!!!

mvh /Lasse S i Skovde

Håller helt med! Här finns en jäkla massa bra folk här på SH!

Du verkar dock ha blivit blåst på Å,Ä och Ö :D

Jo sporthoj är bra, har själv fått hjälp att titta på en hoj av en medlem här på sporthoj. :tummenupp

Ja du Lasse, jag får väl tacka dig för hjälpen med staget till vår racehoj! :tummenupp

Mycket trevligt folk här, det måste jag hålla med om. För att inte tala om hur mycket jag har lärt mig av att sitta på den här underbara sajten av alla vänliga själar som orkar ta sig tid och förklara/hjälpa till.. För att sen inte tala om gemenskapen. Nu låter det som att jag inte har ett liv. :näsblod :hihi Stort tack och uppmuntran till er alla från mig... :näsblod :tummenupp

kan bara hålla med, jag köpte min cuts "såg helt oanvänd ut" för 500:- ing av en kille i Norrland, väl inpackad med skum o hela baletten, han var reggad här. Tack Jörgen Forsberg!

twinner skrev:
2079230 Jag har sålt diverse saker till folk här, alltid har det gått smärtfritt.
Tyvärr har jag varit med om det motsatta, men som tur är så har de allra flesta varit bra att ha o göra med. O som sagt så är kunskapsberget väldigt högt o brett! Undrar hur många som är proffessorer här inne? :tomten

sege skrev:
2078892 Finns mycket dåliga människor också.

Men i den här tråden pratar vi om andra. Allt kan inte handla om DIG hela tiden... ;) :tungan

Instämmer med trådstartaren, en väldig massa hjälpsamt och trevligt folk här! Och en rätt trevlig stämning mot vad det brukar vara på nätforum... i alla fall under säsongen. :)

jag har både köpt & sålt en hel del prylar via sporthoj.com
till större delen har detta varit smärtfritt & utan några större problem.

Men just nu har jag väntat i 1-1½ månad på att en kille här på forumet ska skicka en kylare till mig, men han verkar inte få tummarna loss.

vi kom äverens om pris, samt att jag skulle betala när jag fått den, men han skickar aldrig kylaren. varför vet jag inte, har skickat ett flertal PM, som han har läst, men inte svarar på. så det verkar som det inte blir någon affär.

Denna person har ett flertal annonser här, så jag undrar om fler har samma problem som mig.

nu letar jag på annat håll.

Jag passar också på att skicka ett kollektivt tack till alla som svarar på frågor och hjälper till när något knasar! :tummenupp Hur skulle man klara sig utan alla er som gör SH.com till vad det är? :va

ska vi inte sjunga "we shall overcome" tillsammans nu :hihi

Många bra människor på detta forum

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion