Trevliga hojar till salu på auktion i GBG

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
Benelli Tornado 900 RS -04

Honda VTR 1000 SP2 -02

Honda CBR 600, Rossi Replica -02

Kanske nån kan göra ett fynd. En Benelli vore inte så dumt... :yoparty

www.bilauktioner.se

Bifogat

• benelli.jpg
    benelli.jpg
    60.3 KB · Visningar: 138
Hornet_600 skrev:
2096785 Benelli Tornado 900 RS -04

Honda VTR 1000 SP2 -02

Honda CBR 600, Rossi Replica -02

Kanske nån kan göra ett fynd. En Benelli vore inte så dumt... :yoparty

www.bilauktioner.se

ingen service på sp:n å redan uppe i 70K, vete fan???

Är det nån som har lyckats att göra fynd på KVD. De har ju sina förbannade dolda reservationspriser, vilket du inte vet om. Inte mycket till "auktion" direkt.

Från en som har haft vinnande bud, men alltid blivit snuvad pga reservationspriserna

Det är extremt sällan som man kan lyckas att få ett "fynd" på KVD med tanke på deras reservationspriser.

För 6-7 år sen när de inte var lika stora så kunde man "fynda" där, men nu har de så bra koll på priserna att det är nästan som villken annan bilhall som helst bara att det är auktion.

Jaha, så det hela funkar så att man har ett lägstapris och sen budgivning? :va Samma som när man köper kåk alltså. Budgivningen blir bara ett sätt att trissa upp priset till säljarens fromma. Låter inte som något skojigt sätt för en köpare att göra affärer på.

Ankan skrev:
2097411 Jaha, så det hela funkar så att man har ett lägstapris och sen budgivning? :va Samma som när man köper kåk alltså. Budgivningen blir bara ett sätt att trissa upp priset till säljarens fromma. Låter inte som något skojigt sätt för en köpare att göra affärer på.

Korrekt (samt reservationspriset är dolt). Går ut på som du säger, snabb affär för säljaren och bra pris för säljaren.

Last edited:
Jag bjöd upp till 73 på sp2an men sen kände jag att det var absolut inte värd ett ruttet öre mer.
Med tanke på att det inte fanns något lull lull alls på den, ett par slipons måste man ju ha minst!

Känner mig lite bitter över att den gick så högt så att jag fick lägga ner :( Jag var riktigt taggad på den men det är ju sånt som händer, känns bra att man inte tiltade och fortsatte iaf :)

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D