Trevlig Midsommar

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Nu drar jag till Assens GP, med ett stopp i Malmö över midsommar. Vill passa på att önska er alla en soft helg med fint väder, god mat och trevligt sällskap.
Synes på Rörken om ett par veckor...peace out!!!
 
Jepp!! Glad midsommar på er allihopa och ha en fortsatt solig och fin sommar efter det......:)

//Lotta
 
E bara å instämma, trevlig å glad midsommar på er
 
Last edited:
Jag stämmer in i kören och önskar alla en glad midsommar. :dricka
 
Och här skiner solen som ALLTID!

S.O.S Sill Ost och Snaps på er alla. Glöm inte den lille immige till sillen!
 
Glad Midsommar på er alla!!!!!! Vi får hålla tummarna för att det bli mc-väder snart igen!! :öl
 
GLAG MIDSOMMAR!

Hoppas att ni får en trevlig helg! Det blir skönt med en extra dag ledigt! :fyllisar
 
Glad Midsommar på er alla!

Å snälla ta det lungt där ute!
just denna helg är känd för alldeles för många olyckor
Stor Kram!
 
Glad midsommar från New York! Gick på en sporthojs pub i går kväll och snackade med hojåkande Manhattanbor. Ca 150 hojar stod parkerade ute på gatan. Trevlig syn! Jag blev något förvånad över att det kostar mindre att försäkra en ny sporthoj i New York, än vad det gör i Stockholm....:va :gnissla

Ha det bra allihop!
 
Detsamma vänner, Glad midsommar och ännu gladare resterande del av sommaren..
Själv laddar jag med för Assen..:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top