Trevlig överraskning NOT!

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
Skulle köra gumman till jobbet idag och noterade att det fanns oljefläckar på hojen fast jag tvättade den igår. :va

Fattade varför när jag skulle stoppa nyckeln i låset :mad:

(Hittade även en avbruten borr på golvet)

Bifogat

• Lås.JPG
    Lås.JPG
    46.4 KB · Visningar: 660
  • Sidan.JPG
    Sidan.JPG
    46.4 KB · Visningar: 608
Jäklar! tur att den stog kvar. Var det bara tändlåset som dom pajjat?

Ännu en... Är fan sjukt, vart försöker dom sälja alla sen?????
Står den i garage??

Den står ett ett gemensamt garage i källaren och man måste ha sånadär elekroniska brickor för att komma in, såg nu dock att dörren som sitter i porten är sönderbruten.

Det enda andra dom hade gjort var att skruva loss sadel för att komma till batteriet och på samma gång skrapat bakre kåpan men den får jag ny pga. av den där jäfla taxin som backade omkull hojen 2 månader sen så det är inte hela världen.

Ruggigt tråkigt när "folk" inte kan ge faan i andras saker !

// TOK :fyllisar

F*n vad sur man blir av att läsa sånt här, j*vla pack som inte fattar vad mitt och ditt betyder :mad:

Tur att de inte fick med sej hojen :tummenupp

Beklagar sorgen. Man blir så förbannat jävla trött på att man skall behöva betala sina surt ihopjobbade pengar till försäkringsbolag *både* för att ha nöjet att överhuvud taget få köra hoj och sedan även för att det finns folk som har så svårt att skilja på ditt och mitt.

Min start på säsongen var inte så lysande. Hojen var inne i tre omgångar till verkstan (Summa 6K) och veckan efter hade något fyllo roat sig med att sparka en stor, fin buckla i dörren på min bil (Summa 4,5K).

Där rök semestern. Tack för det.

Måtte jag aldrig ertappa en tjuv med min hoj, jag har inte råd att sitta inne med min försäkringspremie...

I dagens samhälle är ditt mitt och vice versa och försöker du försvara dig är du en buse och skall dömmas enligt lagens strängaste straff!!

Skjut dessa förbannade fanskap på plats o dumpa dem i Östersjön!! HATA!!! :mad:

Jonteponte skrev:
Beklagar sorgen. Man blir så förbannat jävla trött på att man skall behöva betala sina surt ihopjobbade pengar till försäkringsbolag *både* för att ha nöjet att överhuvud taget få köra hoj och sedan även för att det finns folk som har så svårt att skilja på ditt och mitt.

Min start på säsongen var inte så lysande. Hojen var inne i tre omgångar till verkstan (Summa 6K) och veckan efter hade något fyllo roat sig med att sparka en stor, fin buckla i dörren på min bil (Summa 4,5K).

Där rök semestern. Tack för det.

Tack!! jag delar din sorg också :(

Lucius skrev:
Måtte jag aldrig ertappa en tjuv med min hoj, jag har inte råd att sitta inne med min försäkringspremie...

I dagens samhälle är ditt mitt och vice versa och försöker du försvara dig är du en buse och skall dömmas enligt lagens strängaste straff!!

Skjut dessa förbannade fanskap på plats o dumpa dem i Östersjön!! HATA!!! :mad:

Borde vara skott pengar på såna typer :mad:

rougie skrev:
Skulle köra gumman till jobbet idag och noterade att det fanns oljefläckar på hojen fast jag tvättade den igår. :va

Fattade varför när jag skulle stoppa nyckeln i låset :mad:

(Hittade även en avbruten borr på golvet)

Har dom försökt våldta pärlan !?!

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...