Trendspaning

Antar att det var före trenden då eller? annars tyder det ju faktiskt på ett visst intresse.

Nej den låg på vägen och guiden släppte av oss där.
Det är faktiskt sant. De hade några såna där djur i burar och det luktade fan om dom. Vi stannade inte länge.

Om världens godaste dryck var kiss från uteliggare som legat och huttrat i minusgrader och skedat varandra för att överleva, samt enbart druckit Pripps 7,2 och ätit hummer (av någon märklig anledning) så skulle jag ändå inte dricka den :).

Produktplacering

Ingen ny företeelse förvisso, redan i de gamla bondfilmerna visade man upp mobiltelefoner, bilar etc.

Dagens produktplacering tar sig allt mer oblyga uttryck. Senast igår, i TV-serien "Solsidan" talade sig huvudpersonerna varma i säkert 30 sekunder om ett företag som levererar mat hem till dörren. De fick med webadress och hela videvitten. Allt utom prislappen.

Lite väl magstarkt i min mening. Det blir nästan lite pinsamt att kolla på.

Ingen ny företeelse förvisso, redan i de gamla bondfilmerna visade man upp mobiltelefoner, bilar etc.

Dagens produktplacering tar sig allt mer oblyga uttryck. Senast igår, i TV-serien "Solsidan" talade sig huvudpersonerna varma i säkert 30 sekunder om ett företag som levererar mat hem till dörren. De fick med webadress och hela videvitten. Allt utom prislappen.

Nu är du avis bara för att du inte lyckats få ditt företag omnämnt i Solsidan. :D

Nu är du avis bara för att du inte lyckats få ditt företag omnämnt i Solsidan. :D

Det kommer. Du skall få se så mycket av Greatdays att det står dig upp i halsen. Jag skall förstöra alla filmen för dig. Inklusive bondfilermna. Det kommer komma ett litet inslag "Plingenlingeling - nu är det avbrott för produktplacering", sen skall jag stå där och tala mig varm för mitt företag i några minuter.

World domination:yoparty

Tänkte på det igår faktiskt. Att det där företaget kan väl inte finnas på riktigt. Gör det det alltså? Pinsamt var ordet i såna fall.

Tänkte på det igår faktiskt. Att det där företaget kan väl inte finnas på riktigt. Gör det det alltså? Pinsamt var ordet i såna fall.

Jo, det företaget finns på riktigt. I episoden innan gjorde de samma pinsamma sak för ett annat företag.

Nu vet jag inte vad solsidan är för ngt, men bara namnet verkar ju småborgerligt pinsamt.
Har ni inga intressen?

Nu vet jag inte vad solsidan är för ngt, men bara namnet verkar ju småborgerligt pinsamt.
Har ni inga intressen?

Du hade också haft tid att allmänbilda dig lite om du hade kört tyskt eller japanskt. Antar att söndagkvällarna går åt till att leta oljeläckage? :tungan

Du hade också haft tid att allmänbilda dig lite om du hade kört tyskt eller japanskt. Antar att söndagkvällarna går åt till att leta oljeläckage? :tungan

Ut och lek med er iställe för att titta på skit :D
Jag vårrustar båten rätt hårt för tillfället.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman