Trelleborg GAZZ tråden

Jag kör gärna några rundor fr Trelleborg på em nu när värmen kommer. Jobbar i Trelleborg och kör gärna slingriga vägar förbi Anderslöv och vidare norrut mot Häckeberga via Sturup. Fr Häckeberga finns det ju en del fina vägar österut. Samling på Statoil vid övre? Vissa dagar tar jag ledig fr lunch och kör ut vid 12 eller halv ett, andra dagar tar jag lite flexledigt och kör ut ca kl 15-16. Någon som är på?

Finns fortfarande några som busar på vägarna !! hör av er om det händer något ! gissar att rosen oxo är på ;)

Finns nog ett par stycken som kör i trbg :)
Brukar se div bågar hyfsat ofta / höra er när ni rastar maskinerna som satan ;D

ja lite så det funkar här i Trelleborg, man ser och hör hojar men oftast ensamma. Jag är en av dem. :tummenupp
Blir att man drar till Staffanstorp när det gäller att köra med andra. Men är inte sen på det om någon vill ut och köra.

Jag jobbar väldigt mycket så min körning får bli impulsiv ! o kollar inte särskilt mycket här heller längre hehe , tiderna förändras, men jag hänger gärna på ändå ! maila mig på miggan80@hotmail.com

Får ta ut min hoj nu ocksÅ. Om jag får på skinnstället för min axel..
Köpte ett helställ men körde omkull med enduron för ett år sedan, vet ej om det går på?!

Tjena!!

Har nyligen tagit MC kort och kör en yamaha r1.
Är det någon som är sugen på lite turer i trelleborgs trakten :)

Tja!! Har ju varit lite trist väder men förhoppningsvis är vi på vägen snart igen. Dock har det blivit någon liten runda från och till träning för min del :)

Också en ensamvarg från trelleborg x) Btw ingen som vet ngt bra garage att hyra in sig på (A) Annars lutar det åt Q-park för 250kr månaden =/

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon