Trelleborg GAZZ tråden

Tackar så mycket killar :tummenupp

Jag är så satans nöjd med hojen :banana :banana och ljudet från 3an omg !!! :yoparty

Vi får ta och sammla ihop det gammla gooa gänget och ut och köra, de var ju ett tag sen sisst.
och Hampe du får ställa på hojen så vi kan ut och Gazza.

Nice !! då får man hålla tummarna

har du fått den nya hojen ??

Thomas är det fler än du som har en silverfärgad 675a i stan :va för tyckte jag såg en innan men såg inte ut som att det var du som körde :va

Jaså har du ny hoj?? här missar man saker.. trodde inte ens ni körde längre....

själv sitter man här och har funderingar på sälja hojen.... kanske vänta med det ett tag till. Som jag sagt länge säg till när ni kör hänger klart på! :tummenupp

Thomas är det fler än du som har en silverfärgad 675a i stan :va för tyckte jag såg en innan men såg inte ut som att det var du som körde :va

Inte vad jag vet, jag har inte sett någon.

Det går väll för fort för att du ska kunna se vem som kör :D

Tjena grabbar!

E sugen på att köra på söndag om vädret tillåter. Tjejen har precis tagit körkort o köpt hoj så nu bär det av!

Hoppas det finns fler som e sugna! Återkommer med tid o plats om intresse finns.

Ha de gött så länge!

Tjena grabbar!

E sugen på att köra på söndag om vädret tillåter. Tjejen har precis tagit körkort o köpt hoj så nu bär det av!

Hoppas det finns fler som e sugna! Återkommer med tid o plats om intresse finns.

Ha de gött så länge!

Hallå jag hänger med, måste bara fixa min generator...... :mad:

Vi får ta och sammla ihop det gammla gooa gänget och ut och köra, de var ju ett tag sen sisst.
och Hampe du får ställa på hojen så vi kan ut och Gazza.

Va sägs om lördag eller mån/tis? Ska flytta hojen tänkte göra de på släp men kan köra istället om vi tar en gemensam tur :) Dock inte nåt jätte tempo helst.

uppkörning den 9onde augusti :yoparty

Lycka till, men ja tror inte du behöver de. kommer gå kanon :tummenupp

Last edited:
Va sägs om lördag eller mån/tis? Ska flytta hojen tänkte göra de på släp men kan köra istället om vi tar en gemensam tur :) Dock inte nåt jätte tempo helst.

Lycka till, men ja tror inte du behöver de. kommer gå kanon :tummenupp

tackar :)

någon som kan gissa vad jag gjort idag :brynad eller någon av er har kanske hört mig :hihi

jag tror även att morgondagen kommer bli en bra dag :kär

e de sant då måste ju sägas att du har världen oflyt me hojar :näsblod

ja det känns nästan som det :huvet föresten om någon trelleborgare är sugen ikväll så är jag gärna med på en kvällsrunda, mår halvtaskigt och kommer antagligen stanna hemma annars, eller så kör jag helt enkelt en runda själv

Tjena, om det en någon som e sugen på åka imorgon ,söndag så ses vi på Statoil vid Hesekillegatan , kl 14:00. Hoppas vi ses då. Ha det så bra tills dess!

Tjena, om det en någon som e sugen på åka imorgon ,söndag så ses vi på Statoil vid Hesekillegatan , kl 14:00. Hoppas vi ses då. Ha det så bra tills dess!

hade gärna hängt på men landsvägsdreven är inlåsta tills på måndag :( och jag vill inte pressa hojen med crossdreven :(

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon