Trelleborg GAZZ tråden

Eddi skrev:
2665491 En fråga från det senaste teoriprovet för att få körkort:

Du sitter och skrevar över en motorcykel och håller en konstant hastighet.
På din vänstra sida har du en avgrund. På din högra sida har du en brandbil och den håller samma hastighet som du.

Framför dig springer en gris, som är större än din motorcykel. En helikopter förföljer dig i markhöjd bakom motorcykeln. Både helikoptern och grisen håller samma hastighet som du. Hur ska du göra för att stanna?

HAHAHA du skämtar vilken fråga...
men varför ska man stanna om alla håller samma hastighet?!
hahaha
men vem fan har skrivit den frågan
:D :D

Eddi skrev:

På din vänstra sida har du en avgrund. På din högra sida har du en brandbil och den håller samma hastighet som du.

Framför dig springer en gris, som är större än din motorcykel. En helikopter förföljer dig i markhöjd bakom motorcykeln. Både helikoptern och grisen håller samma hastighet som du. Hur ska du göra för att stanna?

du väntar på att där kommer en avtagsväg åt höger då du lägger ner o ger full gas ra under lastbilen sen så stannar du lungt på andra sidan :yoparty

Zenit skrev:
2666555 nja skyller på benet då :D

men fixar du allt enligt beskrivningen så kan jag prova :gnissla

hahaha ingen fara, det går inte..
antingen så är hastigheten så låg och då klarar du det inte, eller så är hastigheten lagom hög och grisen hinner inte med hahahaha

:hoppskrat

hojbrud skrev:
2666836 hahaha ingen fara, det går inte..
antingen så är hastigheten så låg och då klarar du det inte, eller så är hastigheten lagom hög och grisen hinner inte med hahahaha

:hoppskrat

dessutom va de en brandbil o inte lastbil såg jag nu :D

God Jul Alla!

God Jul till er alla!

Hoppas det kommer bli en skön jul och mkt klappar :)

Själv är det inget frid för min del men det får man leva med :)

//Best regards Cel

Zenits svar var riktigt nära...... trodde ni alla som har mc kort vet att denna frågan kommer ju alltid hehe.... eller så var det bara jag som hade dryckit lite väl mycket den dagen :D

CeltaniC skrev:
2667194 God Jul till er alla!

Hoppas det kommer bli en skön jul och mkt klappar :)

Själv är det inget frid för min del men det får man leva med :)

//Best regards Cel

Tack de samma =)

första klappen kom redan igår lyse o lite sånt från louis så trevligt

Så har man äntligen hittat hit igen. Sist jag skrev nått på detta forum var om min minimoto, men har nu äntligen riktig hoj. Får följa upp denna tråd så man kan se fler mc-åkare från Trelle. Sällan man ser nån annan här i hålan tycker jag

sammysampa skrev:
2669144 Så har man äntligen hittat hit igen. Sist jag skrev nått på detta forum var om min minimoto, men har nu äntligen riktig hoj. Får följa upp denna tråd så man kan se fler mc-åkare från Trelle. Sällan man ser nån annan här i hålan tycker jag

gött o se nån till från trelle, finns fler än man tror här i hålan bara de att folk verkar skygga o tar nog mest turer på egen hand.

Zenit skrev:
2669214 gött o se nån till från trelle, finns fler än man tror här i hålan bara de att folk verkar skygga o tar nog mest turer på egen hand.

Ja det blev juh en o annan tur i sin ensamhet men som sagt skönt o se fler här ifrån får ta o träffas sen.

Eddi skrev:

Inga problem eftersom både grisen och helikoptern och brandbilen håller samma hastighet som jag så stannar de när jag stannar. Lätt som en plätt :yoparty

synd att det inte var en av frågorna på teoriprovet :rolleyes: :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...