Trelleborg GAZZ tråden

Tjenare tjenare!! Tänkte bara skriva några rader med tanke på att jag bor i trelleborg.. Ska köra upp på måndag o hoppas på positivt besked.. :)
Kanske kan åka lite med er då ju.. Ha det!!

Tjenare

nice.... bara hänga med nästa onsdag på onsdagsgazz i staffanstorp. Ta med dig resten av trelleborgs gänget om dom inte bangar :tummenupp

Tryptamine skrev:
2435314 Tjenare tjenare!! Tänkte bara skriva några rader med tanke på att jag bor i trelleborg.. Ska köra upp på måndag o hoppas på positivt besked.. :)
Kanske kan åka lite med er då ju.. Ha det!!

Eddi skrev:
2435332 Tjenare

nice.... bara hänga med nästa onsdag på onsdagsgazz i staffanstorp. Ta med dig resten av trelleborgs gänget om dom inte bangar :tummenupp

Jo det låter ju himla skoj.. Får kanske först lära känna dom som åker här i trelleborg.. :va Men men. Om det går bra på måndag så kommer jag iaf..
:D

Tryptamine skrev:
2435393 Jo det låter ju himla skoj.. Får kanske först lära känna dom som åker här i trelleborg.. :va Men men. Om det går bra på måndag så kommer jag iaf..

Good Luck! :tummenupp

Tryptamine skrev:
2435393 Jo det låter ju himla skoj.. Får kanske först lära känna dom som åker här i trelleborg.. :va Men men. Om det går bra på måndag så kommer jag iaf..

Men alla dom som kör i trelelborg kommer till onsdagsgazzet hehe..... jag är själv trelleborgare då :tummenupp

hoppas du klara det

-Rosen- skrev:
2434314 förgasaren fukkar lite, måste skilja den ibland och rengöra nålen, ska byta bottenmunstycke och se om det blir bättre då :)

mög.. hata sånt.. min hoj börjar låte lite skumt från motorn. Tror den behöver service hehe

Last edited:
crap :( kommer inte imorrn

kan inte komma hem förren vid lite över 18:00

gf! på Gazzet imorrn.

//Cel

Zenit skrev:
2438865 Mc polis vid bökeberg skogen där längs 108an :)

alltid ett bra tips :)

Amras skrev:
2438994 alltid ett bra tips :)

skit väder idag med... totalt värdelöst, men dock en massa trelleborgs band som ska spela idag i stadsparken

+ Capoeira uppvisning kl 19.00

Last edited:
Sånt pissväder!

blir det fint väder i helgen ska det köras om jag kan. Utbildningskurs hela helgen ser det ut som :(

R1 racer skrev:
2441920 Där kör vi väl ****** :)

Finns de som har brott till rr ibland o kör där men du har annars så rätt så...om jag inte tänker fel nu :näsblod Hur går de med spikarna? fick sj idag reda på att mina ska veck så småning om men de kommer få ligga lite..tydligen hade benen bara lagt sig rakt o inte läkt så de ska ju hända först helst :confused:

Zenit skrev:
2442053 Finns de som har brott till rr ibland o kör där men du har annars så rätt så...om jag inte tänker fel nu :näsblod Hur går de med spikarna? fick sj idag reda på att mina ska veck så småning om men de kommer få ligga lite..tydligen hade benen bara lagt sig rakt o inte läkt så de ska ju hända först helst :confused:

Jodå de är borta,så är det nån som vill pimpa sin hoj med lite titan skruvar så har jag sådana till ett överpris :hoppskrat
Ska nog plocka stygnen imorn eller början av nästa vecka.
Hoppas på väder i helgen eller veckan som kommer då ska här luftas hoj.

R1 racer skrev:
2442099 Jodå de är borta,så är det nån som vill pimpa sin hoj med lite titan skruvar så har jag sådana till ett överpris :hoppskrat
Ska nog plocka stygnen imorn eller början av nästa vecka.
Hoppas på väder i helgen eller veckan som kommer då ska här luftas hoj.

gött :tummenupp

du e hur långa e de däringa stavarna behöver bygga tumväxel då skon e för sty för mina "muskler" :näsblod

Zenit skrev:
2442135 gött :tummenupp

du e hur långa e de däringa stavarna behöver bygga tumväxel då skon e för sty för mina "muskler" :näsblod

Skruvarna ser ut som IKEA'S möbelskruvar eller träskruvar och skennan är 7-8 cm lång med 6 hål i,lite lätt bockad :D
Kan du inte träna upp musklerna,foten?
Ang tumväxel vet jag inte riktigt hur man bär sig åt att bygga.
Posta en tråd ang det i teknikforumet.
Jag vet att där är nån förare som har gjort nåt lyckat bygge här på forumet.

R1 racer skrev:
2442228 Skruvarna ser ut som IKEA'S möbelskruvar eller träskruvar och skennan är 7-8 cm lång med 6 hål i,lite lätt bockad :D
Kan du inte träna upp musklerna,foten?
Ang tumväxel vet jag inte riktigt hur man bär sig åt att bygga.
Posta en tråd ang det i teknikforumet.
Jag vet att där är nån förare som har gjort nåt lyckat bygge här på forumet.

Jo e nog lättare att träna funkar redan men inte i mcskorna bara sen så verkar ju ingen tror att de gåt o träna upp de till den 23e denna månaden :tungan får leta runt då..har funderat lite sj men har nån redan lyckats så :)

Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”