Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
-Rosen- skrev:2274250prulle kommer antagligen inte, fick precis reda på att han tydligen har knuffat hojen från brösarp till tomelilla![]()
Swish skrev:2274979Det bidde ingen körning för mig, blev bilfix i stället. Men nu är den så gott som klar, så nu ska det väl finnas tid över till hojen.
Lika bra att man inte hängde med idag kanske? Måste varit äckligt varmt i skinnpyjamas idag!![]()
) tack alla som kom o körde för trevligt sällskap hoppas ni dyker upp fler lördagar Renå skrev:2275171Tack för trevligt gazz. För min del är det nog mest övning som gäller. Märks att man inte kört i grupp så mycket och att man har alldeles för dålig koll på kurvtagning.
Hoppas jag inte drog ner tempot för mycket. Ses förmodligen nästa lördag.

Renå skrev:2275171Tack för trevligt gazz. För min del är det nog mest övning som gäller. Märks att man inte kört i grupp så mycket och att man har alldeles för dålig koll på kurvtagning.
Hoppas jag inte drog ner tempot för mycket. Ses förmodligen nästa lördag.
bara till o lägga sig längre bak, alla samlas ju upp lite här ovar på små stopp ställen längs vägarna hela tiden ju så det är ju bara till o hänga med o öva. bättre du klunsar när du är ute o kör med någon än själv, kan ju sluta illa och då brukar det vara bättre om det är några stycken man är ute med. |
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA
BSA har avtäckt sin fjärde ... |
|
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Årets Gotland Grand Nationa... |
|
|
Nytt om H-D Bagger-Världscupen
Under en presskonferens på ... |
|