Trelleborg GAZZ tråden

nu har jag jobbat min sista söndag :yoparty :yoparty :yoparty men är inte omöjlig för körning mitt i veckan heller :)

tjo tänkte gazza lite ikväll kolla lundatråden för mer info...aldrig fel me lite fler folk

D.e.a.d

Ser fan folk som fortfarande kör till jobbet på morgonen! dock inte med skinnställ utan äckelgoretex :D

mesar! :p

Ser fan folk som fortfarande kör till jobbet på morgonen! dock inte med skinnställ utan äckelgoretex :D

mesar! :p

Äckelgortex är då skönt vid denna årstiden när ni andra ryser till i ett kyligare skinnställ.
In med gortexfodret så njuter man som om det vore vilken dag somhelst :tummenupp

Sen är man ju bortskämd med värme i handtagen och plats för termosen med varm oboy :D

Lill hojen går då snart i dvala och då får den större ta över :)

Trelleborgare,vilket fantastiskt folk!!!!!!

Har ni helt gått i dvala?

Och fan är där ingen som kör här längre? Tänker inte buga o be längre.
Kör hellre själv då eller tar upp onsdagsgaset igen på schemat,lite mer livat.

Nyårsgasa

Funderade på en lång runda nu när det inte är så varmt och man slipper att svettas i skinnstället, men jag får nog smälla lite raketer istället. Gott nytt år!

Last edited:
gott nytt allihopa, jag har funderat på att ta en runda nu några dagar i rad, så om någon vill ut och köra kan ni säga till så jag får lite motivation att hänga med :tummenupp

Vill någon ha sällskap så kör jag gärna med. Var ute i torsdags en liten runda efter jobb, men höll på att frysa händerna av mig. Måste hitta pengar till ett nytt framdäck bara.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back