Tredagars på Gotland Ring 2010-08-13 - 15

Ska i vilket fall som bli jääävligt skoj! Har bara kört Knutstorp och Sturup innan, så det ska bli roligt att testa en ny bana.

Hoppas det går att få upp lite fart med en gammal motard :)

Jag och micke här på forumet tänkte släpa med oss våra motarder och köra andra eller sista dan. kan bli skoj men men lär få dreva upp som satan. då får vi samla alla bakåtsträvande motardpiloter på nån öppen timme eller dylikt :D

Jag och micke här på forumet tänkte släpa med oss våra motarder och köra andra eller sista dan. kan bli skoj men men lär få dreva upp som satan. då får vi samla alla bakåtsträvande motardpiloter på nån öppen timme eller dylikt :D
Låter skoj!

Har drev till min så den ska palla drygt 200, teoretiskt då :hihi

Jag ska köra i näst "sämsta" gruppen, antar att ni kör i lite snabbare?

Nu kan ni boka färja. Hade möte med representant från Gotland Ring i fredags. Det kommer att finnas el på banan, ny lösning för i år. Förhoppningsvis löser de även bensin att köpa på plats. Vi jobbar på att ni ska kunna köpa däck och även kunna få hjälp med att kränga på egna däck i depån. Det finns fortfarande platser kvar i alla grupper. Körningen blir definitivt av. Vill du åka med, så anmäl dig och sätt in en liten peng på kontot. Vi kan komma överens om tid för slutbetalning utifrån ditt kassaflöde!
http://www.intebarafest.se/fest/banaakning_sporthoj_84.html

/Sören

Det kommer att bli fyra grupper. Vi behöver bli 120 personer, för att det ska bli ekonomi i arrangemanget. Det finns extremt gott om tillfällen att köra om, samt att vi kommer att ha dubbla flaggvakter och använda blåflagg. Det betyder egentligen varvning, men vi kommer att använda den till att man ska släppa om ev kö bakom. Det finns platser kvar i alla grupper, så det är bara att anmäla sig. Kan/vinn ni inte betala 3000 kr omg, så löser vi det. Ni får ett mail, då ni anmält er. Svara på det och kom med förslag på hur ni vill betala.
/Sören

Last edited:
Någon som anmäller sig sent eller har anmält sig så har jag plats i bil och släpkärra.
Pengar att spara och lägga på däck i stället.
Bor en 3,5 mil norr om GBG.
PM:a eller maila vid intresse.

Det kommer att bli fyra grupper. Vi behöver bli 120 personer, för att det ska bli ekonomi i arrangemanget. Det finns extremt gott om tillfällen att köra om, samt att vi kommer att ha dubbla flaggvakter och använda blåflagg. Det betyder egentligen varvning, men vi kommer att använda den till att man ska släppa om ev kö bakom. Det finns platser kvar i alla grupper, så det är bara att anmäla sig. Kan/vinn ni inte betala 3000 kr omg, så löser vi det. Ni får ett mail, då ni anmält er. Svara på det och kom med förslag på hur ni vill betala.
/Sören

Hur många anmälda är det nu?

Det finns platser kvar i alla grupper. Så klart genomför vi körningen, även om den inte blir fullbokad.

Se till att boka boende, de håller allt för oss denna månad. Sedan börjar anläggningen släppa in andra gäster, om det finns platser kvar i boendet!!!
/Sören

Last edited:
Båten bokad, blev rätt hyffsat pris tack vara rabatten! :)

"Snart" dags, haha :banana

Får man lov att sova i depån under dessa dagarna ?
Finns det någon stugby i närheten av banan ?
Vad är det för uttag till elen ?

När vi var där efter midsommar fanns det folk som boddde i depån.
Är säkert inga problem nu heller men kolla med Sören för säkerhets skull.

Får man lov att sova i depån under dessa dagarna ?
Finns det någon stugby i närheten av banan ?
Vad är det för uttag till elen ?

Är det någon som kommer vara där kvällen innan så att man kan kränga däck och fixa besiktningen, Är det nån som har med sig en kompressor?

Bilder

Såg att det va några som tog bilder där, kommer dom läggas upp någonstans?

Såg att det va några som tog bilder där, kommer dom läggas upp någonstans?

Hej alla och tack för en trevlig tillställning. Jag var på plats och tog ca 9000 bilder från olika delar av banan på er som körde. Jag har samtliga förare på bild och man kan kontakta mig för beställning av bilder. Vissa av er har redan förbeställt. Mvh Jeanette. www.nettefoto.se , nettefoto@hotmail.com

Last edited:
Hej alla och tack för en trevlig tillställning. Jag var på plats och tog ca 9000 bilder från olika delar av banan på er som körde. Jag har samtliga förare på bild och man kan kontakta mig för beställning av bilder. Vissa av er har redan förbeställt. Mvh Jeanette. www.nettefoto.se , nettefoto@hotmail.com

Fint! Kommer inte lägga upp några små preview bilder i ditt galleri?

Om det var någon som missade Weronicas kurvor under helgen på Gotland, så kommer ett par smakprov här...
[YOUTUBE-ID]nmuBJOjtZMQ[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...