Tre mille och bli kung på SH.com

Tror att en hel del av (hur skall jag säga det politiskt korrekt nu) "ickhojseriösa" (?) medlemmar skulle falla bort om det togs betalt (kanske ingen större förlust :sarkastkärring :hihi ). Även jag skulle gladeligen betala en slant om det skulle bli så (att det kostade alltså).

Gör ett trådlyft

För nu har det hänt och man kan ha riktiga off -topic diskussioner.:tungan

Vad jag tror är att det blir mer reklam, samt profilering här på SH av de andra "produkterna" från förlaget. Säkert kommer det bli att betala en slant för egen annonsering

Och hoppas inte på fler censurregler samt betaltjänster för forumsdelar. För då blir det nog att lämna skeppet.

Last edited:
Snackar vi lire så slår jag till !
Vart skriver jag på......

Gör ett trådlyft

För nu har det hänt och man kan ha riktiga off -topic diskussioner.:tungan

Vad jag tror är att det blir mer reklam, samt profilering här på SH av de andra "produkterna" från förlaget. Säkert kommer det bli att betala en slant för egen annonsering

Och hoppas inte på fler censurregler samt betaltjänster för forumsdelar. För då blir det nog att lämna skeppet.

Mer annonsering kommer det nog garanterat bli! Men tror inte t ex privat annonserna och medlemsskap kommer börja kosta.. Enda värdet sporthoj har är ju som alla andra siter, sina besökare. Skulle medlemmarna svika så är det ju ingen som ser reklamen vilket resulterar i att ingen vill annonsera.. Så jag är ganska övertygad om att dom kommer låta sporthoj vara sporthoj men kanske fyllla ut utrymmet runt om kring med mer reklam vilket inte skulle störa mig så mycket.. Men "time will tell" :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph