Blip
Dum spiro, spero
ktmjacke skrev:Själv tycker jag glasspinnarna o eltejpen plus avsaknaden av mina "njutningsvätskor" borde bevisa att ett GROVT övergrepp ägt rum.Usch o fy säger jag bara.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ktmjacke skrev:Själv tycker jag glasspinnarna o eltejpen plus avsaknaden av mina "njutningsvätskor" borde bevisa att ett GROVT övergrepp ägt rum.Usch o fy säger jag bara.
Dee_cati skrev:Vad gäller tumbamålet så var det ingen våldtäkt (även om jag anser att det borde dömas som det)
korvgubbe skrev:Återigen.. Jag ifrågasätter inte domarna eller det faktum att tumbagrabbarna släpptes... på samma sätt som hockeykillarna nu friades från all misstanke fortare än kvickt.. Det är inte rättsystemet jag på något sätt bekymrar mig om att ifrågasätta.
Det jag däremot pekar på är medias och kreti och pletis reaktion. I tumbamålet talades det som rättshaveri, ut med packet, nakcskåt och kölhalning.... Nu när 3 sportnötter sexat med en tjej så är alla lika ivriga att urskulda hockeygrabbarna som de var att hänga ut tumbakillarna...
Tysken skrev:Dom är dock avstängda nu tydligen.
RoLLER skrev:Varför då.....? Tycker vi inte att det e bra när dom scoore'ar?
Hon är säkert rysska eller finnska. Ingen dålig taktik dom jobbar med nuförtiden...Tysken skrev:Jo det gör vi och om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag "hon" gillade det också!
morlock skrev:Hon är säkert ryss eller finne. Ingen dålig taktik dom jobbar med nuförtiden...
Tysken skrev:Jo det gör vi och om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag "hon" gillade det också!
asgarvarRoLLER skrev:Ibland måste man tänka innan man drar sina standard-lines:
"Åh... knulla mig hårdare din stora buse!"
Jag sa det till 3 tandlösa NHL-busar en ggn jag oxå.
Kunde fan varken sitta eller gå på 2 veckor. Det gör jag inte om igen.
Jajävlar, där ser man. Körde ni oxå tåget? Gjorde han näst längst fram en lean-over?RoLLER skrev:Ibland måste man tänka innan man drar sina standard-lines:
"Åh... knulla mig hårdare din stora buse!"
Jag sa det till 3 tandlösa NHL-busar en ggn jag oxå.
Kunde fan varken sitta eller gå på 2 veckor. Det gör jag inte om igen.
ktmjacke skrev:Även om det inte klassas som våldtäkt så tycker iaf jag att en "frisk" kille borde inse att en full tjej,hur promiskuöst hon än beter sig,borde uppfattas som nån som kommer att vara väldigt ångerfull dagen efter.Varför då ens sätta sig själv i sitsen som en eventuellt misstänkt för våldtäkt?????En sån brud hade jag bara talat om för att"du e skitläcker o din muff stinker jag vill ha dig"MEN du e för full för ditt eget bästa så gå hem o sov.Alltså tycker JAG att dessa gossar iaf har utnyttjat en situation som en GENTLEMAN aldrig hade gjort.Våldtäkt-nej.Skyll dig själv bruden-nej.Grisigt utnyttjande-ja.
Emmi skrev:
stordrulen skrev:Kristian Huselius = Veckans Klubba ?![]()
Macho Woman skrev:Eh, omoget? Says who? Jag har kallat det för ett samhällsproblem, inte något som är omoget. Att jag inser att det är ett samhällsproblem betyder inte att jag inte är inblandad i det.
Härnöante skrev:Klart svinigt av grabbarna, ingen rök utan eld.....säger man visst!
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|