Tre är en för mycket. Vem vill ta över en???

det kostar ca 500 kr att avliva en katt på djursjukhuset. då är det bättre att lägga pengarna på en annons på blocket där man skänker bort skrället. :tummenupp

det finns många alternativ till vad han kan göra men att avliva ett djur som inte e önskat e nog det bästa man kan göra för att skänka bort en kattunge e svårare än man tror...men att försöka skänka först e ett bra val, man får försöka först iaf. men risken finns att hjärtlösa människor tröttnar (syftar inte på någon speciell) och slänger ut kattungar att klara sig i vinterkylan = plågsam död. så det gäller att ha tålamod i flera månader innan någon nappar på annonsen. Jag ska leta upp lite katthem som han kan ringa.

spårande tråd..
Spåra upp ett katthem nurååå...

spårande tråd..
Spåra upp ett katthem nurååå...

Last edited:
Kom precis på hur jag löser problemet..Bild på mamman till det lilla kräket...Då hon var i tvättmaskinen o ca fem min senare startar dio maskinen..Utan att se det lilla kräket...:D:D men hon klarade fem minuter..Kanske ska prova igen med 90 grader:va:va

Kastrera kattmamman= slippa kattungar:tummenupp

Föreningen Katthjälpen, Malmö 070-0365765

Kattkommando Syd Skåne, Landskrona 073-83 11 897

Djurens Vänner, Malmö 040-126000

Malmö Djurens Vänners djurhem
Friisgatan 11A 214 21 Malmö
Postgiro: 431985 -1
Tel: 040-12 60 00
Fax: 040-30 62 72

Katthem
http://www.katter.nu/sv/skane.htm

Lycka Till!

Det är gjort...Ska det bli fler där ifrån så vet i fan om det inte är labero som är framme...

Haha! men jag tycker det är en bra idé o fråga runt lite bland släkt o vänner, oftast finner man alltid någon som är intresserad o sen kan du ta en fjäskande gullig bild på die katze o skriv en snuttigtuttig text till o häng upp på dina lokala livsmedelsaffärer.

Last edited:
Men va fan. ett hagelskott kostar inte så mycket. om ni vill så kan jag skicka två st, hagelbössa får ni fixa själva.

okej, får jag köra? jag vill köra! jag vill köra!!

Hvor er i altså onde, "Tazz" er en super sød killing, og skal bare ha en nyt hjem,:va:gnissla og hvis FAJFOR bliver ved, så er det sofaen de næste 5 dage :tungan

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...