travis pastrana x games 2006

det är ju bara att veva upp underkäken från bordet, torka upp dreglet som hamnat på tangenbordet och applådera, den killen är den grymmaste idioten jag någonsin sett :D

(någon mer än jag som "råkade" se och höra 20 sekunder om Red Bull X-Fighters 2007 på TV4-nyheterna utan att ha haft en aning om att det varit?... lack jag blir på att eurosport/TV6 (Kanal 6?) eller whatever inte kan informera om det och visa det)

det är ju bara att veva upp underkäken från bordet, torka upp dreglet som hamnat på tangenbordet och applådera, den killen är den grymmaste idioten jag någonsin sett :D

(någon mer än jag som "råkade" se och höra 20 sekunder om Red Bull X-Fighters 2007 på TV4-nyheterna utan att ha haft en aning om att det varit?... lack jag blir på att eurosport/TV6 (Kanal 6?) eller whatever inte kan informera om det och visa det)

Dom visade på TV400, och kommer att visa 3 avsnitt till.
Första avsnittet var mest historia om tävlingen och körs i repris på Torsdagmorgon vid 4:50, tror jag, och del 2 visas på fredag kl 22:50 från deltävlingen på Slane Castle i Irland.

Sjukt. Jag har fotat några FMX-killar och tyckt att det är fett det dom gör. Det är inte ens en tiondel av det herr Pastrana gör. Sjuk... jävligt sjuk snubbe!

Finns många ord att säga! Men killen är GRYM!

Dom visade på TV400, och kommer att visa 3 avsnitt till.
Första avsnittet var mest historia om tävlingen och körs i repris på Torsdagmorgon vid 4:50, tror jag, och del 2 visas på fredag kl 22:50 från deltävlingen på Slane Castle i Irland.

Sweet!

har hittat lite info om det på tv4.se nu, men inte mer än den info du har :(

8 augusti 2007 04:50 (Del 1)
10 augusti 2007 22:50 (Del 2)

resterande "avsnitts-tider" står det ingen information om vilket avsnitt det är eller om det är repris...
va fan, 16 jävla avsnitt för att visa dom 4 delarna... borde inte 8 räcka då liksom?...

Last edited:
Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back