Travis & Nitro gänget.... något att glo på i mörkret

friflaj

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Harley V-rod
Detta är bara till för er somm hatar mörkret och gärna ser några översponsrade brats göra allt det vi andra bara kan drömma om.

Kan ikke fatta varför jag blir som ett barn varje gång det kommer någon ny moto-x film. Visst kan man tycka att många av filmerna är det samma och går ut på samma sak. Och visst funkar det...ialla fall för mig. Dessa pojkar..och tjejen ser cola ut och det är nog just det som e menningen med det hela.

Och om nu jag hade fått betämma så e Travis lätt den coolaste killen av dom alla.

Glöm nu inte bort att man ska betala för sig om man gillar saker och ting.
www.iceman.se är ett bra ställe att göra det på men innan du bestämmer dig kan man ju alltid ta en lite sneakpeak.....

Inga länkar till torrentsajter

Ikväll e det dax för Crusty demons 13 - Unlesh Hell
Det enda man kan vara säker på det är snabb musik, lite snabbare klipp och en hel del hooters....
Säkert inte lika bra som Nitro filmen men visst kommer även den få mig att må som ett barn....kan det vara dax att göra sig av med stålhästen och köpa sig en lite lättare maskin....nope....ska man köra som dessa killar får man nog fan även krympa hjärnan lite.

Last edited by a moderator:
Crustyfilmerna är så jävla bra! Har suttit och kollat igenom alla nu under min sjukskrivning. Beställde precis filmen och den ska tydligen levereras om 22h30min. Det är service:D

PS, ta bort torrentlänken innan Swedie ser den. Annars kanske du bli bannanad:banana

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park