Där man trär in avgassystemet i cylindern, är ju som ett rör ut från cylindern som man trär in avgas systemet en cm ungefär.
Halva "röret" har iallafall spruckit och lossnat så är bara ena halvan som tätar mot avgas systemet. Läcker rätt friskt kan man säga.
Går det svetsa dit en bit? Går det täta med kemisk metall?Hur i så fall?
Vill ju att avgas systemet ska vara avtagbart, inte bara kleta på kemisk när det sitter där så att säga
Nått annat bra tips?
Halva "röret" har iallafall spruckit och lossnat så är bara ena halvan som tätar mot avgas systemet. Läcker rätt friskt kan man säga.
Går det svetsa dit en bit? Går det täta med kemisk metall?Hur i så fall?
Vill ju att avgas systemet ska vara avtagbart, inte bara kleta på kemisk när det sitter där så att säga
Nått annat bra tips?
Last edited: