Trasdockans Kortege I Sth 9 September!

Tänker du köra Trasdockans kortege den 9e September 2006


  • Antal röstningar
    0
mamba71 skrev:
2442758 snart är det dax

Stämmer bra det, typ 18 timmar kvar.

Försök att avsätta lite tid för detta ändamål,
det är väldigt uppskattat av de som jobbar med det.

/ Cleaner
 
kommer med ganska stor sannolikhet - måste hämta hojjen, pilla o dona lite med den ute på värmdö, o sedan bränna in igen. men, syns förhoppningsvis vid stavan.

(edit: stavfel)
 
Håll uppe denna tråden nu tills kl 1600 idag LÖRDA!

Ut och åk lite med oss för ett gott syfte.
 
Nu lämnar jag Huddinge för färd till Älta.

Kom dit nu allihopa kl 16.00-16.30,
kortegen startar 16:30!

mvh Per "cleaner" Andersson
 
Allt idag var toppen, förutom en sak. När jag hade parkerat på medis bakom nån äldre (ej 80-tal dock, tror jag) hoj, ej sporthoj. Så hade jag en fiiiiin repa på min toppkåpa, ända in i plasten. En riktig reva, inget meddelande lämnat till mig eller något. Det var riktigt tråkigt i samband med ett sådant här evenemang.

Har något sett något? Det vore osannolikt ifall alla hade undgått detta då det var mycket folk och trångt överallt. Mest ledsen på att den skyldige bara dragit ifrån platsen utan att meddela något.

Återkommer med en bild på repan. Är inte ute efter att halshugga någon men jag vart bara så himla besviken på min nylackade vita hoj.
 
hur många hojjar deltog? (jag gjorde det)

det måste sett maffigt ut när vi kom åkandes....finns de bilder nånstans?
 
Och vad var det för barnrumpa som inte kunde hålla sig från att lätta på framhjulet i kortegen...eller det kanske är något som är brukligt vid sådana här sammanhang? Jag såg iaf bara en som gjorde det, ett par hojar framför mig.
 
mkillen skrev:
2447365 hur många hojjar deltog? (jag gjorde det)

det måste sett maffigt ut när vi kom åkandes....finns de bilder nånstans?

ca 130 st blev vi till slut, tack så hemskt mycket alla ni som ställde upp.

Bilder kommer strax.

Ang. att framhjul lättat, sånt händer ibland i stora grupper att någon
"tappar" kopplingen även om vi helst vill undvika det mitt i kortegen.

Vilka var största klubben representerade i år?

Tror att det var Potatoes MC med 20? hojar,
glömde räkna antalet men det såg ut att vara så :)

Vill samtidigt be om ursäkt angående avresetiden, den information som
jag hade på lappar och fått sagt till mig var tyvärr inte korrekt.
Blev lite fel med det men till nästa år blir det rätt tid.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top