Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Fan vad trist. Har använt appen massor, så rackarns skönt att ha tillgång till sina egna fordon samt kolla andra. Finns inte en chans i världen att en hemsida kan bli lika lättnavigerad som appen.
 
Den behövs nog inte längre anser Transportstyrelsen. När de flesta icke puritaner blivit av med körkortet pga blodprovsresultat som just Transportstyrelsen själva extremtolkar, så kommer fordonen att skrotas och vi får åka självkörande kommunala transportmedel istället.
 
Om det är bättre med en egen app eller i tex Chrome Mobile kan man ju omöjligen ha en åsikt om förrän man sett resultatet?

Är sporthoj bättre i Tapatalk än i Chrome?
 
Den behövs nog inte längre anser Transportstyrelsen. När de flesta icke puritaner blivit av med körkortet pga blodprovsresultat som just Transportstyrelsen själva extremtolkar, så kommer fordonen att skrotas och vi får åka självkörande kommunala transportmedel istället.

Dom där peth-testen är ju värda en egen tråd.
 
Om det är bättre med en egen app eller i tex Chrome Mobile kan man ju omöjligen ha en åsikt om förrän man sett resultatet?

Är sporthoj bättre i Tapatalk än i Chrome?
Har testat också. Var rätt OK ändå. Men en massa extra steg innan man är inloggad. Men appen är bättre.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top