Transport av mc!

Det undrar jag med. Vill inte tjafsa med dom och hamna i en dispyt för jag behöver verkligen tanken!

Jag skulle betala någon med en räkmacka typ, hämta/köpa ut det på firman och sen slänga det på posten. Jag litar på MC-folk och det har aldrig än så länge varit till någon nackdel :)

Jag åker genom Tving på torsdag och söndag om inte något kommer emellan.
Frågan är om det går att få fatt i tanken då.
Tyvärr så kommer tanken inte närmare dig än Linköping, men det kanske hjälper lite?

Tyvärr så kommer tanken inte närmare dig än Linköping, men det kanske hjälper lite?

Det är torsdag isåfall? Söndag åker dom nog hoj, men brorsan har en bekant som eventuellt kan frakta upp den till huvudstaden..

Återkommer!

Va? Packa och skicka en tank och dessutom en firma. Hur svårt kan det vara? Ofattbart...

Det är inte så lätt att ha bra bemanning hela året om man jobbar i en säsongsbetonad bransch. Jag är snarare förvånad att man inte ser sådana här prioriteringar oftare.

Men istället för att tydligt tacka nej till vissa jobb under högsäsong tar de flesta på sig att att sälja eller utföra jobben och sen låter de kunderna vänta orimligt länge och så skriver kunderna och klagar på lång väntetid.

Du får jätte gärna plocka med dig tanken om du fortfarande har lust och kan :)

Eller du kanske passerar där sent på torsdag?

Jag måste en sväng till Värmland nu först, sedan blir det söder över.
Ge mig ett telefonnummer till den som har tanken så försöker jag ordna det.
Vad är det för tank?

Så här gjorde jag då jag skulle ta två hojar till besiktningen och inte kund köra pga krossat knä. Två 45x70 skruvade i golvet på släpet på var sida framhjulen sen spännband från nedre gaffelkronorna åt vart håll, bak spännde jag i trianglarna till fotpinnarna på KLR:en och i hjulaxeln på Hondan. I mitt fall monterade jag extra lastöglor på släpet men det var för att två hojar skulle med och det blev enklare att spänna då.

Ha du svarade nog på inläggen från 2012, nu handlar tråden om att frakta en tank från Tving till Stockholm... :banana

Jag va fan bättre sent än aldrig :D:D:D

Ja ett rövhål till som spammar är säkert nån länk i skiten också :zpy

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP