Transport av hoj från Europa.

kkj

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2014
Hoj
XT600E -99
Gissar att detta ämna har varit uppe tidigare men hittar inte. Går bra att tipsa mig dessa trådar.
Frågan är: Finns det någon som känner till ett bra sätt (inte alltför dyrt) att få hojen transporterad till Sverige från Tyskland eller Holland.?

Vi har en transport från Algeciras till Stockholm inplanerad den första veckan i Juni.
sportgaraget.se

Vi har en transport från Algeciras till Stockholm inplanerad den första veckan i Juni.
sportgaraget.se

Hojen jag har intresse i finns i Lalín, Pontevedra, Spanien, är ju en omväg på ca 60 mil, enligt Goggles map och deras ruttförslag. Hojen som är till salu utav privatperson finns att hämta på bilfirma där. Har endast haft mailkontakt med säljare. Ej sett hoj i real life! Vågar vi oss på ett kostnadsförslag? Mvh

Hojen jag har intresse i finns i Lalín, Pontevedra, Spanien, är ju en omväg på ca 60 mil, enligt Goggles map och deras ruttförslag. Hojen som är till salu utav privatperson finns att hämta på bilfirma där. Har endast haft mailkontakt med säljare. Ej sett hoj i real life! Vågar vi oss på ett kostnadsförslag? Mvh

PM mig annonsen eller kontakten så kan jag snacka med han och försöka läsa av säljaren lite.

Sportgaraget, tar ni upp fordon ute i Europa på vägen till Sverige?

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti