Transpondrarna har kommit (lev till Brno kan fixas)

Nordgren

Team ägare, fd racerförare
Gick med
12 Mar 2003
Norra Sverige, Nykvarn ett sten kast från fjollträ
Hoj
Honda RS125 & 3xHonda TSR250 & Honda CBR900RR
Transpondrarna har kommit och jag kommer att börja skicka ut dem. Det är många transpondrar så det tar lite tid eftersom jag gör det på kvälls/nattetid

För er som ska till Brno finns möjlighet att få dem levererade dit om ni mejlar eller SMS:ar mig (OBS EJ PM) innan 24.00 i natt tisdag

Mvh
Henrik

sleven skrev:
2098441 Kunde hämta ut min på posten idag.

De kommer, bara så ni vet så sitter det nån och packer transpondrar såhär sent på kvällen... allt för att vi ska få lite tider på närmaste tävling...

sen hoppas jag tidtagningen går bra i Anderstorp i år, Göran Aldén sitter där i vanlig ordning, den här gången med hjälp(och utan att bli inkallad fredag kväll...)

Idag kunde jag hämta min transpoder på posten. Bock och tack till alla inblandade! :tummenupp

Nordgren skrev:
2076538 Transpondrarna har kommit och jag kommer att börja skicka ut dem. Det är många transpondrar så det tar lite tid eftersom jag gör det på kvälls/nattetid

För er som ska till Brno finns möjlighet att få dem levererade dit om ni mejlar eller SMS:ar mig (OBS EJ PM) innan 24.00 i natt tisdag

Mvh
Henrik

Hej !

Är alla transpondrar skickade? Har inte fått min än.

Mvh Fredrik

De sista transpondrarna har skickats idag.

Jag ber alla om ursält som väntat på sina transpondrar.

Det har tagit betydligt längre tid att skicka än vad jag trott och dessutom var det också betydligt fler transpondrar som skulle iväg än vad jag trodde när jag satte slutdatum. Beställningen blev också 2 dagar sen pga att jag fick vänta in några som var sena med att betala.

För den som missat att beställa kommer jag att ha några extra med mig till Anderstorp, som kan köpas på plats mot kontant betalning

Mvh
Henrik Nordgren

Hämtade ut min transponder idag. Perfekt att man fick kvitto med.
Tack så mycket Nordgren, du är bäst som håller på och fixar o donar! :Bugar

Nordgren skrev:
2111336 De sista transpondrarna har skickats idag.

Jag ber alla om ursält som väntat på sina transpondrar.

Det har tagit betydligt längre tid att skicka än vad jag trott och dessutom var det också betydligt fler transpondrar som skulle iväg än vad jag trodde när jag satte slutdatum. Beställningen blev också 2 dagar sen pga att jag fick vänta in några som var sena med att betala.

För den som missat att beställa kommer jag att ha några extra med mig till Anderstorp, som kan köpas på plats mot kontant betalning

Mvh
Henrik Nordgren

OK, tack för info.

mvh Fredrik

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back