Transponder mylaps problem

Hedstrom13

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2015
Hoj
Rc8r
Hej skaffade En mylaps Transponder med abonnemang till bandagar, var med på bl.a. Seva racings bandagar på gelleråsen.
Kollade tider under dagen via mobilen och allt funka perfekt, men nu när jag loggar in på mitt konto är det tomt, och jag hittar inte "eventet" om jag söker heller.
Transponder nr är ifyllt och den är aktiverad, någon som varit med om liknande problem?

Har arrangören laddat upp på mylaps efter eventet? Var såg du tiderna, Amigoo?

Det tog jag förgivet att dom gjort, jag var inloggad på mitt mylaps-konto och kollade.
Om det bara går och se under den dagen man kör, kan man då spara sina tider på mylaps på nått sätt?

Det tog jag förgivet att dom gjort, jag var inloggad på mitt mylaps-konto och kollade.
Om det bara går och se under den dagen man kör, kan man då spara sina tider på mylaps på nått sätt?
Dina tider registrerade på transpondern finns på Mylaps antingen via arrangemang eller ditt konto. Du behöver inte spara dem själv på något sätt. Under förutsättning att arrangören registrerat körningen korrekt. Har de inte det utan bara kör livetiming finns inte dina tider.

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor