Transponder mylaps problem

Hedstrom13

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2015
Hoj
Rc8r
Hej skaffade En mylaps Transponder med abonnemang till bandagar, var med på bl.a. Seva racings bandagar på gelleråsen.
Kollade tider under dagen via mobilen och allt funka perfekt, men nu när jag loggar in på mitt konto är det tomt, och jag hittar inte "eventet" om jag söker heller.
Transponder nr är ifyllt och den är aktiverad, någon som varit med om liknande problem?

Har arrangören laddat upp på mylaps efter eventet? Var såg du tiderna, Amigoo?

Det tog jag förgivet att dom gjort, jag var inloggad på mitt mylaps-konto och kollade.
Om det bara går och se under den dagen man kör, kan man då spara sina tider på mylaps på nått sätt?

Det tog jag förgivet att dom gjort, jag var inloggad på mitt mylaps-konto och kollade.
Om det bara går och se under den dagen man kör, kan man då spara sina tider på mylaps på nått sätt?
Dina tider registrerade på transpondern finns på Mylaps antingen via arrangemang eller ditt konto. Du behöver inte spara dem själv på något sätt. Under förutsättning att arrangören registrerat körningen korrekt. Har de inte det utan bara kör livetiming finns inte dina tider.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!