Transformers..

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Har precis slängt bort 20 minuter av mitt liv på filmen
Transformers som började på Canal Plus för en liten stund
sedan.

Jag tror på fullaste allvar att jag är lite dummare i huvudet
nu än innan jag började titta.

Finns det verkligen så många tolvåringar i världen att
en sån film går med vinst?

Behövde bara få det ur systemet.

Tack..

Den hade varit bättre om den bara varit 20-30 minuter av robotar som slåss och förvandlas till coola grejer. Enda dialogen som hade behövts är mellan Megatron och Starscream.

Den är ju skitbra, o våga inte säga annat, för då ska jag nacskotta dig111

jävligt bra film och meggan är inte lite heeeeeeeeeeeeet!!!

Ok, jag antar att alla inte tycker som jag vilket är helt
ok.:)

Den va ju bra..

Så japp...

Fast det kanske krävs hemmabio o HD.. gör sig nog inte på en tjocktäääväää

Min teve är platt som fan! Det hjälpte inte ett dugg.

Så e de.. o nu har du slösat bort ytterligare flera minuter av ditt liv på att få reda på det.

Du har ingen bra dag idag...o imorrn är det dags för jobb igen.

Nu känns det genast mycket bättre..

Last edited:
Kan inte annat än hålla med om att den suger getpung, såg den på bio..nja eller jag somna efter en stund.

Sätter man sig och tittar på en film med jymdjobbåttar som kan förvandla sig till bilar eller filmer som handlar om spensliga akademiker som blir stora och gröna när de blir arja så kan man inte förvänta sig särskillt mycket....

Att förvänta sig något som ens kan liknas vid substans är lika meningslöst som att förvänta sig en gastronomisk sensation när man går på McD...

....men på samma sätt som en Big mac ibland sitter som en fläskläpp lätt jag mig själv väl underhållas till Transformers.

Notera ordet underhållas... inte ryckas med, inte överraskas, inte fascineras, inte gripas, inte röras till gråt, inte påverkas och bära den med sig efteråt.....

Last edited:
Sätter man sig och tittar på en film med jymdjobbåttar som kan förvandla sig till bilar eller filmer som handlar om spensliga akademiker som blir stora och gröna när de blir arja så kan man inte förvänta sig särskillt mycket....

Att förvänta sig något som ens kan liknas vid substans är lika meningslöst som att förvänta sig en gastronomisk sensation när man går på McD...

....men på samma sätt som en Big mac ibland sitter som en fläskläpp lätt jag mig själv väl underhållas till Transformers.
Ameh! Det sista lade du till när jag laddade med ett svar. :)

Det man (eventuellt) kan förvänta sig är lätt underhållning, vilket man ju ofta är ute efter. Ska man plocka bort alla filmer med icke relaistisk och trovärdig handling blir det inte mycket kvar i skiktet lätt underhållning.

Vad det gäller just Transformers så kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag tyckte om den, så jag får väl hålla mig neutral om just den.

Nu lade du till mer. :mad: (ja jag är långsam).

Jag såg den i vip-salongen på bergakungen i stan. 200:- kostade det. Efter ca 20 minuter tittade jag och min kompis på varandra utan att säga ett ord, och gick därefter ut och tog en öl. Vi återvände efter ett tag och hoppades på att det skulle räta upp sig, men icke. Vi gick ut igen...

Makalöst dålig film.

Hade inga förväntningar på filmen då den tecknade serien var något jag hatade när jag var liten.
Men jag blev riktigt förvånad över hur bra den var. Bra skådisar (Shia är ju en av de bättre just nu), bra effekter såklart och bra manus.
MEN då menat för en film om just robotar :D Den står sig inte mot ett bra drama som tex "The austronaut farmer", "World´s fastest Indian" mfl.
Sen att Hollywoods läckraste tjej är med i den gör den knappast sämre.

Transformers är en kunglig ruppe av alla anledningar som Rallybrudar inte är det.

Det räcker ju med att säga att den är svensk så vet man att den är skit.

Last edited:
Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...