Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
newstead skrev:2353185Nu vill vi ha lite uppdateringar!
Hoppas allt går bra och att ni njuter av upplevelsen.
Kul att läsa om resan! Man blir lite smått sugen på att göra nåt sånt där självStarstriker skrev:2364909....
Biturbo skrev:2334818Fan vad fränt!! Håll oss uppdaterade så mycket du kan/orkar!!
Glöm inte att ange lokal tid där du är.. Du vill ju inte se ut som en mes som har supit dig full å ska gå å lägga dig 21:00 när den i själva verket är 04:00 på morgonen!
OM du har möjlighet så lämna gärna ut koordinaterna så man kan kika på google-earth eller nått var ni är! Det vore skoj!
Lycka till!
Blanco skrev:2479652Fan va kul... Nu blir man ju avis... Jag har följt en serie på TV nyss som handlade om Evan McGregor eller vad han heter och hans polare som gjorde en liknande resa, som va jävligt intressant... Verkade inte bara frid o fröjd...
Jag la oxå märke till det... Värsta snålvargarna...Mattiaz skrev:2479686Charley Boorman heter poalren till Ewan McGregor![]()
Den serien va riktigt intressant att följa, även om jag tyckte det va lite lustigt att de i början hängde upp sig på att KTM inte ville sponsra dom med hojar...
Båda två, eller iaf McGregor lär ju skita pengar så en hojstackare för 120 papp är inget att hänga upp sig på i deras fall![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |