Trans Asia -06

Ja, nu har man sett sin beskärda del av Kromslädar så det räcker och blir över för i år. :zpy

Någon som köpte nått i indian-boden på 2:a plan? :3freak :död

Zee skrev:
Ja, nu har man sett sin beskärda del av Kromslädar så det räcker och blir över för i år. :zpy

Någon som köpte nått i indian-boden på 2:a plan? :3freak :död
Ja förfan, jag slog till på en ny fredspipa och ett par schyssta mockasiner :rolleyes:

newstead skrev:
Ja förfan, jag slog till på en ny fredspipa och ett par schyssta mockasiner :rolleyes:

Jag såg att de sålde kohudar däruppe också. Är det MC-relaterat? Är det kanske tänkt att man ska ha 2-3 m2 kohud på sadeln för att inte få skavsår?

Well, för vår del var mässan mycket givande. Bra press och flera nya sponsorer :)

Starstriker skrev:
Jag såg att de sålde kohudar däruppe också. Är det MC-relaterat? Är det kanske tänkt att man ska ha 2-3 m2 kohud på sadeln för att inte få skavsår?

Well, för vår del var mässan mycket givande. Bra press och flera nya sponsorer :)
Jag tror att en kohud är precis vad du kommer sakna på er resa genom asien... :3freak

newstead skrev:
Jag tror att en kohud är precis vad du kommer sakna på er resa genom asien... :3freak

Ääääh. Vi blev kontaktade av nåt företag som säljer "luftkuddar" som man kan sitta på, så hemorojderna ska npog klara sig hoppas jag!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8