Tragiskt...

Helt Jävla sjukt!

Detta och de två våldtäktsmännen som friades från att ha våldtagit den här stackart 15 åriga tjejen. Hon var tydligen "inte vörsvarslös nog".....

Sen höde Jag igår att bandidos i götets president eller vad det heter nyligen suttit av 1.5 år!!! för att ha PLANERAT ETT FÖRSÖK till utpressning.... :confused:

Jag har funderat på att köra mot rött därför ska Jag skjutas?

2000-11-21: Förseelse mot bilregisterkungörelsen, förseelse mot trafikförordningen. Åklagare valde att inte åtala honom.
#
2000-04-10: Minst 10 olovliga körningar, obehörigt avvikande från trafikolycksplats, tillgrepp av fortskaffningsmedel, 2 rattfyllerier, olovligt brukande, 2 hälerier, 3 narkotikabrott, vårdslöshet i trafik. Dom: fängelse 1 år samt att tidigare villkorlig medgiven frihet förklaras förverkad (1 månad och 17 dagars fängelse).

Borde han inte ha suttit inne när han gjorde brottet den 21 november 00?
Hur kan man som åklagare INTE åtala någon som har ett sånt register?! :kocko

Än finns det hopp.. Pappa Ironmike tänkte omskola sig, sökt polishögskolan. Kåren behöver mer dubbelmoral, samt Cops som använder skjutvapnet, vilket jag kommer göra..

Hoppas bara åklagarna blir lika schyssta mot mig som mot 44-åringen :tummenupp

Jag anser tamme f-n på fullaste allvar att på samma sätt som vi har älgjakt o.s.v. borde vi ha en vecka på året där det är fullt tillåtet (endast för folk med jägarexamen förstås... :) ) att jaga personer som denna!!! Inte mycket att äta men i alla fall ett nöje att avslägsna denna person från jordens yta och därmed göra Sverige ett något tryggare land att leva i!

Eller så kör man enligt den gamla principen "skjut och gräv" och hoppas att polisen tillåter en viss Åsa-Nisse-jakt på samhällets bottensats.

Gissar och hoppas på att han inte kommer att få det så trevligt när folk som har tröttnat på den här idioten ser honom nästa gång...

Stuff skrev:
Jag fattar inte hur man kan leva med det. Först totalförlama ett barn och sedan ljuga om det. Samvetet måste jaga honom förr eller senare.
Om du bara visste hur många empatihandikappade människor det finns.
Nu kanske det inte kryllar av psykopater men de kan faktiskt inte känna empati stackarna. :(

IronMike skrev:
Än finns det hopp.. Pappa Ironmike tänkte omskola sig, sökt polishögskolan. Kåren behöver mer dubbelmoral, samt Cops som använder skjutvapnet, vilket jag kommer göra..

Hoppas bara åklagarna blir lika schyssta mot mig som mot 44-åringen :tummenupp

Ska du? Var det inte du som inte betalade en krona i skatt, nolltaxerade och gud vet vad mer? Är du ens mantalsskriven i Sverige? :hihi Eller ska du bryta helt med ditt tidigare kriminella liv och rätta in dig i ledet? ;)

IronMike skrev:
Lycka till :tummenupp

vad sägs att vi samlar ihop till en överdos åt han?
det kan väl inte vara olagligt?

1. t-quick á 100kr
2.
3.

t-quick skrev:
vad sägs att vi samlar ihop till en överdos åt han?
det kan väl inte vara olagligt?

1. t-quick á 100kr
2.
3.

GHB borde göra susen, billigt och svårdoserat :tummenupp så det räcker nog nästan med din 100-ing

IronMike skrev:

Har du den där attityden kommer du aldrig in på polishögskolan, och gör du det kommer du att bli besviken över att din världsbild inte stämmer. Nu kanske ditt inlägg var ironiskt skrivet men i alla fall...

Ofta har sådana som Tony haft en väldigt trasslig uppväxt och inte sällan blivit utsatt för misshandel och kanske sexuella övergrepp av sina alkoholiserade föräldrar. Väldigt få människor som har haft en trygg uppväxt blir yrkeskriminella. Tänk på det nästa gång ni skriver att ett nackskott är enda utvägen. Alla är inte födda med silversked i munnen...

Här ser vi ett exempel som ganska typiskt visar konsekvensen av socialdemokratisk kriminalvård. Oskyldiga människor i vårat samhälle blir utsatta för olika typer av brott.

Hjälp

-----Original Message-----
From: TNO|Jesper Christensen [ Sent: Friday, September 30, 2005 4:56 PM
To: Maria Nordqvist
Cc: Larz Glemfors
Subject: MC Konsument fråga

>> Hej Maria - SMC,

läsa vänligen http://www.expressen.se/index.jsp?a=443943

Se diskussionen på http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=97196&page=1&pp=20

Jag är personligt CHOCKAD och SKITTFÖRBASKAD. Svenska rätts samhället har gett fritt fram att mörda oss motorcyklister utan att få straff.

- Finns det nått sätt som SMC kan göra nått åt sånt??

Ifall att du svarar va jag tror du måste – hoppas jag att du har inputs till hur jag ta detta upp i SMC´s Styrelse..

Mvh

Med vänlig hälsning / Kind regards
SMC – Sveriges Motorcyklisters Centralorganisation
The Swedish Motorcyclist Association

Jesper Christensen
Ledamot m. ansvar för trafiksäkerhetskommittén

Först och främst måste jag säga att artikelförfattaren är en jävla klåpare!!! :tomten Hon har gjort en lista på en massa brott där det alltför ofta står: Åklagare valde att inte åtala honom. Och vad betyder det! Ja inte betyder det att idioten kommer straff fritt från brottet ,något som majoriteten i detta forum tycks tro.
Skulle åklagaren lämna in ett åtal för varenda brott som idioten begår får tingsrätten hålla en förhandlig minst tre ggr i veckan. Åklagaren samlar i hop ett helt gäng anmälningar och
går därefter till tinget med dessa.

"WilleZL" Kan bara säga dig att den svenska kriminalvården var lika flummig när borgarna hade makten

"Wagge" Borde han inte ha suttit inne när han gjorde brottet den 21 november 00?
svar: Det är inte säkert! Han fick domen 000410 ,och satt säkert häktad minst en månad tidigare, en tid som oxå räknas bort. O sen sitter man ju bara 2/3 delar av dömt straff.

Skulle man avrätta alla kriminella skulle jag bli arbetslös!!!!!!Fast lite stryk skulle ju inte skada ibland............ :7peta

Last edited:
hp skrev:
Har du den där attityden kommer du aldrig in på polishögskolan, och gör du det kommer du att bli besviken över att din världsbild inte stämmer. Nu kanske ditt inlägg var ironiskt skrivet men i alla fall...

Ofta har sådana som Tony haft en väldigt trasslig uppväxt och inte sällan blivit utsatt för misshandel och kanske sexuella övergrepp av sina alkoholiserade föräldrar. Väldigt få människor som har haft en trygg uppväxt blir yrkeskriminella. Tänk på det nästa gång ni skriver att ett nackskott är enda utvägen. Alla är inte födda med silversked i munnen...

Aha asfalt i sandlådan, då år det tillåtet att köra ihjäl människor eller ......

WilleZL skrev:
Här ser vi ett exempel som ganska typiskt visar konsekvensen av socialdemokratisk kriminalvård. Oskyldiga människor i vårat samhälle blir utsatta för olika typer av brott.

Så sant! Daltande till tusen! Tråkigt att det ska vara mer lönsamt att vara kriminell och/eller bidragsfuskande än hårt arbetande!

hp skrev:

jahaaaa....men då är det ju lugnt! Ge han en ny bil också!!!! :fatta!

faan

först läser man det där sen läser man att en gubbe får SEX!!!!! månader för att skjutit ett LODJUR...vart i helvete är detta på väg.... :huvet

..frustrationen kommer vael av det faktum att man inte kan skydda sig mot galningar som inte foljer de samhaellets regler. :va

Svenska lagarna är helt sjuka :S.

Han borde spärras in för livstid.
En sån kille KOMMER sätta sig en bil igen påverkad.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!