Trafikskolor i helsingborgs området??

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
vilken trafikskola är billigast o bäst runt helsingborg?? :confused:

Jag tog mitt på Drive In.
Kanske inte den billigaste, men det är trevliga instruktörer och jag tror bara det är där man inte behöver ha egen Mc. (vilket kan vara skönt på hinderbanan o.s.v.)

kajlyl skrev:
Jag tog mitt på Drive In.
Kanske inte den billigaste, men det är trevliga instruktörer och jag tror bara det är där man inte behöver ha egen Mc. (vilket kan vara skönt på hinderbanan o.s.v.)

Vad fan e hinderbanan??

Då skulle jag vara glad om jag inte hade min mc också.. låter farligt

Jonne_boy skrev:
Vad fan e hinderbanan??

hinderbana/konbana skit samma... du ska ju köra slaom några gånger, göra en U-sväng, gasapå fullt, bromsa och tillsist veja för ett hinder!

kajlyl skrev:
hinderbana/konbana skit samma... du ska ju köra slaom några gånger, göra en U-sväng, gasapå fullt, bromsa och tillsist veja för ett hinder!

jag vet hur man gör manöver/konbanan..

hinderbana va nytt namn..

nu e det hockey go dif!!

Jonne_boy skrev:
Vad fan e hinderbanan??

ja... det är nått nytt dom börjat med... lite som hinderbanan som man körde i skolan.. du vet hoppa över bockar, gå (åka?) balansgång och sånt.. :D

vad gick hela kalaset på då??
jag funderade på karl-eriks, 3500kr för teori och 10 körlektioner på 35min. men sen tillkommer det juh 1000 lappen för uppskrivningen på VV, och har för mig man får pröjsa ca 1000 för uppkörningen osså....

Köpte mitt paket på hösten så jag fick 5 körlektioner a´60min +teori +uppskrivning för 2895kr.

Fick betala ca 500kr (har jag för mig)för uppkörning.
Jag körde 1 st extra gång utöver de 5 lektionerna a´ 595 kr.

Henke skrev:
Köpte mitt paket på hösten så jag fick 5 körlektioner a´60min +teori +uppskrivning för 2895kr.

Fick betala ca 500kr (har jag för mig)för uppkörning.
Jag körde 1 st extra gång utöver de 5 lektionerna a´ 595 kr.

typ samma för mig..
sen tog jag lite extra lektioner så det blev 4-5k

ja håller på med mitt på Karl-ERiks .... har han gubben som lärare.... helt blåst i huvet.... + att KMX:en e slöare än en moppe.... pluggar som fan nu .... ska göra den 5:e pärmen imorron ... :mad:

hbg_speedster skrev:
ja håller på med mitt på Karl-ERiks .... har han gubben som lärare.... helt blåst i huvet.... + att KMX:en e slöare än en moppe.... pluggar som fan nu .... ska göra den 5:e pärmen imorron ... :mad:

ja han e lite yr den där :fakta

ja toppade kmxen på motorvägen under uppkörningen.... gör ca 100 om man har tur! :D

hehe .. jo ... jag har faktiskt fått upp den i 100 .... :tummenupp
men sen dog all instrument och hastighetsmätaren bara försvann... hehe ... bra mc??? :fakta

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back