Trafikskolor för MC i Västerås/Sala

Låter bra det där, snackade med dem och blev dessutom trevligt bemött så nu har jag bokat in mig vecka 20. De hoppas på uppkörning inom 1-3 veckor efteråt och mer än så kan man ju inte begära! Hoppas det går vägen, tack för tipsen :yoparty

Stort lycka till! Berätta gärna efteråt hur det vart och hur det gick.

IvarS skrev:
Låter bra det där, snackade med dem och blev dessutom trevligt bemött så nu har jag bokat in mig vecka 20. De hoppas på uppkörning inom 1-3 veckor efteråt och mer än så kan man ju inte begära! Hoppas det går vägen, tack för tipsen :yoparty

Idag var första dagen av min intensivutbildning! Känns helt klart vettigt, otroligt mycket åka för pengarna. Har kört 3 mil med slirande koppling idag, trodde vänsterhanden skulle falla död ner på slutet :gråta

Uppkörningstid har jag fått med, kan gå skapligt fort det här om det går som det är tänkt. Tack för tips!

IvarS skrev:
Idag var första dagen av min intensivutbildning! Känns helt klart vettigt, otroligt mycket åka för pengarna. Har kört 3 mil med slirande koppling idag, trodde vänsterhanden skulle falla död ner på slutet :gråta
Det kommer bara bli värre med handen ju längre veckan lider :tummenupp

Vad är det för nya regler/uppkörningsövningar som man skall kunna nu för tiden. Hört att garavändningen är borta vid uppkörning? :fyllisar

Seventy7 skrev:
Vad är det för nya regler/uppkörningsövningar som man skall kunna nu för tiden. Hört att garavändningen är borta vid uppkörning? :fyllisar

Det kommer inte bli nån ändring förrän nästa år. Har tränat garagevändning en dryg timme idag.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back