Trafikskola

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Någon som har någon erfarenhet av tettes trafikskola i Ystad? Bra eller dåliga? Intensivkurs? Hur är den?

O nä..jag behöver inte den. Frågan ställd för en arbetskamrats räkning.

Jo då tettes är skit bra speciellt om du skall ha en intensiv kurs, ringde dit 2002 när jag skulle ta mitt mc kort

fick svaret "jag är lite upptagen nu ringer dig om en stund" en stund för mig är max några timmar

han ringde tillbaka 4-6 veckor senare

Han "så du e sugen på att ta mc kort?"

Jag " näe inte nu längre"

Han "varför det ?"

Jag " jag körde typ upp förra veckan" :D

Tänk att få vara en fluga på väggen i det huset i kväll:D

Jocke kommer få smörj:banana

Du är bara ute efter att få se lite snusk. Ett under att inte tidningen du gav till matte igår var kladdig.:gnissla

Gick också hos honom när han hade i Trelleborg, Han är bra, men jag gillade inte hans son (som tog över i Trelleborg, så jag slutade där..)

Tog mitt kort hos Tettes och körde för både Tette och Jimmy (hans son). Jag gillade Jimmy bäst eftersom han är betydligt mer pedagogisk och gör vad som krävs för att man ska lyckas. Även Lasse är en otroligt duktig "lärare".

Har bara gott att säga om det gänget! Dessutom har de numera en egen träningsbana i anslutning till lokalerna, så det kan inte bli mycket bättre.....

Tettes alla pågar är bra :tummenupp Tog mitt i Ystad, de har fått två nya lärare där nu. Vet inte hur de är att köra med dock :) Tog ingen intensiv men jag har bara gott att säga om körskola och lärare.

har alltid bara hört gott om tettes, min pappa var tidigare i branchen och kände honom(dem) väl med ! !

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan