Trafikskola Göteborg, vilken? Kramers?

Vilken skola är bäst?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Köpte du skivan då? Skolan eller?

Kul på Hjul:tummenupp
Ett annat tips är att köpa en CD skiva med teorifrågor. Kostade ca 600:- och då kan hon göra hur mycket frågor som helst hemma. Köpte det till mina grabbar och det är ett kanonbra redskap.

Fredrik och Christian på Guldhedens Trafikskola är grymt sköna grabbar och väldigt seriösa med utbildningen. De fick mig att fatta varför en R1 från 2005 inte är en bra första hoj...:gnissla

Speciellt Fredrik gav mig feta utskällningar, på ett pedagogiskt vis :tummenupp
Fick körkortet på första försöket den 28 okt 2008.
Sedan dess har det blivit ett par mil och minnen för livet :)

Kramers är bra, men då Stig har slutat och flyttat tillbaka till Norrland vill jag hellre rekommendera Kul På Hjul.

Fredrik och Christian på Guldhedens Trafikskola är grymt sköna grabbar och väldigt seriösa med utbildningen. De fick mig att fatta varför en R1 från 2005 inte är en bra första hoj...:gnissla

Speciellt Fredrik gav mig feta utskällningar, på ett pedagogiskt vis :tummenupp
Fick körkortet på första försöket den 28 okt 2008.
Sedan dess har det blivit ett par mil och minnen för livet :)

Instämmer :tummenupp Kör där just nu och tog även bilkortet där, riktigt sköna gubbar :yoparty

Röstar för Kramérs, tog faktiskt en provlektion på Linnegatan eftersom det var så långa väntetider till Kramérs. Redan under lektionen kom jag fram till att det var bättre att vänta.

Visst Stig har flyttat till Norrland :( , men även Erik och Mattias är väldigt bra. Jag körde med alla lärarna och de kompletterar varandra väldigt bra. Sedan som tidigare nämnts, så kör man 2 elever "samtidigt", och jag blev själv väldigt förvånad över hur mycket tydligare mina egna fel blev när jag sett någon annan göra dom. :hihi

Kramers är bra, men då Stig har slutat och flyttat tillbaka till Norrland vill jag hellre rekommendera Kul På Hjul.

Röstar för Kramérs, tog faktiskt en provlektion på Linnegatan eftersom det var så långa väntetider till Kramérs. Redan under lektionen kom jag fram till att det var bättre att vänta.

Visst Stig har flyttat till Norrland :( , men även Erik och Mattias är väldigt bra. Jag körde med alla lärarna och de kompletterar varandra väldigt bra. Sedan som tidigare nämnts, så kör man 2 elever "samtidigt", och jag blev själv väldigt förvånad över hur mycket tydligare mina egna fel blev när jag sett någon annan göra dom. :hihi

Tog mitt kort genom Kramers och ett bra betyg tycker jag är att jag inte kände mig det minsta nervös före varken teori eller uppkörning, det tycker jag tyder på att dom (Kramers) förbereder sina elever på ett mycket bra sätt.

Min kompis som tog kortet samtidigt hos kramers hade samma känsla.

Jag körde också med alla tre lärare, och kan inte påstå att nån av dom stack ut, alla är duktiga på att lära ut och lugnet personifierat.

Rekomenderar verkligen Kramers.

Kramérs FTW!

Riktigt duktiga, professionella och shyssta grabbar. Visst är det en förlust att Stig flyttade hemåt men de resterande är mycket bra de med.

Vad ni än gör så gå INTE till Simons Trafikskola i Kungälv. De är helt galna och trycker ur dig så mycket pengar du har. Nej, spotta på deras fordon istället.

:spottåfräsåkräks

Min fru tog MC-kort hos Tommys Trafikskola (Engelbrektsgatan) förra året och var jättenöjd.

Ja det är ju bara att hålla med! Tog både bil och Mc med Arne på Aktiv:yoparty

Det gjorde jag också 1982 (MC) och 1984 (Bil). Dock var det den gamle ägaren då, som också hette Arne!

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna