Trafiksäkerhetsklipp

Ja...usch. :(
Bör definitivt ses på med jämna mellanrum som tankeställare.

Håller med
Sett denna förut.

Det fanns även nån sida förut som bara visade mc olyckor, riktigt nyttig att titta på.

Tyckte inte denna film påverkade mig så mycket. Kändes inte alls äkta på något sätt, var någon som postade en länk här på forumet för någon dag sen som jag sparat som jag kikat på en hel del, här får man verkligen sig en tankeställare.

Det är inget för de som är känsliga, bilderna längst ner får en verkligen att tänka till.
Live To Ride - Ride To Die

Last edited by a moderator:
Kanonfilm! Visst riktar den sig till bilister men filmen borde ändå skapa ett gemenamt bättre trafikvett. Se er inte heller som den som kör bilen varje gång, ni kan likväl vara personen som blir påkörd.

Hehe låsta bromsar och kass kurvtagning, inte undra på det händer så många olyckor :fakta

Seriöst, bra film det är uppmärksamhet och ödmjukhet som behövs i trafiken inte fler övervakningskameror och airbags!

Jag gillar inte skräckpropaganda. För mig var videoklippet motbjudande att titta på. Jag såg inte hela.

australiensarna hade en sjysst kampanj mot sömniga förare där dom visade bilder på sängar som krashat istället för bilar. nån som kan gräva fram den?

australiensarna hade en sjysst kampanj mot sömniga förare där dom visade bilder på sängar som krashat istället för bilar. nån som kan gräva fram den?

Varför bara mot män ? Sen kom också lillfingret upp, som att alla som gasar har liten snopp haha.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back