Trafikregler i Indien! =)

Katie

Stop inbreeding - Ban country music!
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Nada just nu
Har åkt hoj i Indien de senaste två veckorna och trafiken är underhållande och fullständigt galen! :crash

Generellt gäller följande:
Att sakta in är fegt, att bromsa är bara fel och att stanna är ett nederlag! :rock

Återkommer med bevis på att även Indien besitter sköna hojvägar!

Körde hoj på Bali och runt om indonesien! man kan vara glad att man lever, trafiken är fullständigt galen i dessa länder!!
För försöka trumfa med att dra upp lite bilder på hojkörning i indonesien!!! :D

/Felix

Katie skrev:
Har åkt hoj i Indien de senaste två veckorna och trafiken är underhållande och fullständigt galen! :crash

Att sakta in är fegt, att bromsa är bara fel och att stanna är ett nederlag! :rock

Gäller det bara i indien??? ... trodde det var gällande överlag-!!! :yoparty

Katie skrev:
Hehe...jo...åkte bakpå hans hoj i höstas och det han kallade en lugn tur tyckte jag gick undan rätt så bra!! =)

Du/ni skulle bara veta vilka risker man tar, bara för att bli desperat omkramad bakifrån av en vacker kvinna... :fyllisar

Men... Katie, juste att du skaffat eget skinnställ, gällivarehänget :arsele du hade i skinnstället du lånade av mig var inte att leka med... :Bugar

/B

benkar skrev:
Du/ni skulle bara veta vilka risker man tar, bara för att bli desperat omkramad bakifrån av en vacker kvinna... :fyllisar

Men... Katie, juste att du skaffat eget skinnställ, gällivarehänget :arsele du hade i skinnstället du lånade av mig var inte att leka med... :Bugar

/B

Visst vettu! Men lite häng bjuder jag på i vår med och dessutom en fd potatis fd hjälm med nr 46 på!! :rock Då kanske man nästan blir cool ju! Den har ju faktiskt varit med i deras filmer!! :Bugar

Last edited:
Katie skrev:
Visst vettu! Men lite häng bjuder jag på i vår med och dessutom en fd potatis fd hjälm med nr 46 på!! :rock Då kanske man nästan blir cool ju! Den har ju faktiskt varit med i deras filmer!! :Bugar

Mmmm, ska ge dig och ditt odefinierade potatishäng en STOR "välkommen hem till Tokholm -kram" på lördag!

/B

benkar skrev:
Mmmm, ska ge dig och ditt odefinierade potatishäng en STOR "välkommen hem till Tokholm -kram" på lördag!

/B

Härligt! Men tycker du inte att hänget passade fint till skolväskan?? Såg ut som om man lånat pappas ställ.... :tungan

Bifogat

• Rapido2.jpg
    Rapido2.jpg
    56.6 KB · Visningar: 209
Ghost skrev:
Låter som Benkars signatur ungefär.. :yoparty

Om sanningen ska fram... så började min" signatur" med några rader om köra fordon i indien, som sedan blev en hel "story", med hjälp av en god vän, över några öl så... :D och mitt i den storyn så finns min signatur... :rolleyes:

Den "LÅNGA storyn/berättelsen" finns här.... : http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=38117

/B...

Last edited:
benkar skrev:
Om sanningen ska fram... så började min" signatur" med några rader om köra fordon i indien, som sedan blev en hel "story", med hjälp av min gode vän Lasse som är med i Rappe och Duceklubben, över några öl så... :D och mitt i den storyn så finns min signatur... :rolleyes:

Den "LÅNGA storyn/berättelsen" finns här.... : http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=38117

/B...

Vill dock bland allt testosteron citera en klok varelse:

It's not only motorbikes that can be recalled by their makers...... :crash

Men man blir väl utfryst här efter en sån kommentar.... :huvet

benkar skrev:

Ser att "reglerna" blev din signatur trots allt..... :banana
Frågan är bara vilka som var mest oförutsägbara på vägarna - människorna eller korna! :va
En annan kul grej var ju att vår hoj ansågs vara en värsting - en Pulsar på 150cc!!! :yoparty

Ganska fin dock....

Bifogat

• pulsar.jpg
    pulsar.jpg
    9.4 KB · Visningar: 121
Last edited:
Katie skrev:
Vill dock bland allt testosteron citera en klok varelse:

It's not only motorbikes that can be recalled by their makers...... :crash

Men man blir väl utfryst här efter en sån kommentar.... :huvet

Testosteron, HÄR på forumet??? Inte då... :rolleyes: :D

Katie skrev:
En annan kul grej var ju att vår hoj ansågs vara en värsting - en Pulsar på 150cc!!! :yoparty

Ganska fin dock....

Hehe, kör man med stilen att alltid hålla fullgas genom stan trots kraftig trafik så behöver en hoj inte ha speciellt mycket effekt för att betraktas som en livsfarlig värsting.
Jag körde hoj i Grekland en gång och det var också rätt intressant. :hihi

Katie skrev:

Välkommen hem bäääääääääääääjjb!!!! Ska bli kul att se dig på vägarna i sommar. And remebah, med mig behövs det inget körkort :tummenupp

RoLLER skrev:
Välkommen hem bäääääääääääääjjb!!!! Ska bli kul att se dig på vägarna i sommar. And remebah, med mig behövs det inget körkort :tummenupp

Iofs....men lär inte du bara dra iväg på slangen och lämna mig puttrandes på vägen???????? :6surkart

Fina hojvägar i bergen som sagt....

Bifogat

• Väg2.jpg
    Väg2.jpg
    55.5 KB · Visningar: 54
  • Väg3.jpg
    Väg3.jpg
    63.6 KB · Visningar: 49
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla