Trafikmagasinet 20.00

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Med bl.a. en test av Volvos XC 90 men även ett reportage från MC-Mässan i Göteborg tidigare i år!!!!!

MISSA INTE DETTA!!!! :)

Ps. Ferrari ENZO skall enligt vissa källor även synas :tummenupp Ds.

Feting enzo...

ska jag ha bil ska jag ha en sån :D

tycker repotaget från mc mässan va bättre än vad man kunde vänta sej iaf!

Mycket bättre än tidigare. Synd att man missar Geneve i år, det såg trevligt ut.

Med tanke på vad dom sa på TM så är inte jag nån svensk.
Jag har nämligen ingen kubikstinn mc....

IOFS så är ju ena föräldersn Norsk så det är väl därför kanske? :D

Jag satt mest och var fascinerad av den tvärfula "jag är inte ALLS så gammal"-frisyren som hojtanten hade skaffat sen förra säsongen...

"Den nya glidaren från blah blah blah blah, blah blah blah blah. Blah blah blah blah blah blah blah blah blah, blah blah!

Blah, och en del nya sportiga 600'or från Honda, Yamaha och Kawasaki, men i Sverige är det kubik som går hem! Denna nya touringhoj med stolsvärmme blah blah blah, blah blah blah blah blah blah. Blah blah blah blah blah................"

sleep.gif

Bodoe skrev:
"Den nya glidaren från blah blah blah blah, blah blah blah blah. Blah blah blah blah blah blah blah blah blah, blah blah!

Blah, och en del nya sportiga 600'or från Honda, Yamaha och Kawasaki, men i Sverige är det kubik som går hem! Denna nya touringhoj med stolsvärmme blah blah blah, blah blah blah blah blah blah. Blah blah blah blah blah................"

sleep.gif

precis! när hon syftar på "Sverige" så menar hon nog åldersgruppen 40-60åringar.

ENZO ååhhhhh.....
fan vad engelsk mannen kan köra!!!

men vem bryr sig om bilar!!!
MC för hela stanten skulle det ha varit!!! :crash

bla bla bla handtagsvärmare bla bla bla rattmuff bla bla bla rövgrill bla bla bla köp en volvo istället bla bla bla ;) :D

Men vilket gnällande det var.... :confused:

Måste vara det bästa/minst dåliga MC-Mässan-Reportaget i Trafikmagasinets historia. Sporthojarna fick stort utrymme i jämförelse med glidarna om man ser på vilken liten marknadsandel sporthojarna utgör, och det mesta av fakta som hon rabblade verkade stämma? Och inte en endaste pik om livsfarliga sporthojar som är svindyra att försäkra.... bara att slippa höra sådant lyfte betyget... :) Ni skulle ha sett reportaget för några år sedan då Christer Glenning (den där väldigt stora herrn) var på hojmässa och provsatt någon liten moped och klagade på sadelstorlek, då var det nästan kalkonstämpel... :D

/B

Christer Glenning minns man nog, han hade sina egna idéer om man säger så. Ett tag fick varenda bil utan ett invändigt handtag att stänga bagageutrymmet med sämre betyg samt ett påpekande i reportaget.

TM håller trots det inte samma kvalitet utan honom.

Nä dom riktigta grabbarna saknar man från Trafigmagasinet. Det var kul att dom rapporterade från mcmässan men alldeles för lite tid så klart. Men det hade jag sagt om dom snackat mc hela programmet också :)

chox skrev:
Jag satt mest och var fascinerad av den tvärfula "jag är inte ALLS så gammal"-frisyren som hojtanten hade skaffat sen förra säsongen...
Är det inte lite gay att sitta och kolla frisyrer i ett motorcykelmässreportage? :)

You got that right!
Men ännu coolare är en "Fläktkonverterad" E12 :D

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken