Biturbo
Min går i etthundra!
Tydligen så har det varit / är det fartkontroll i klaratunneln.
Den snabbaste hittills höll 109 km/h..
Det borde vi väl kunna slå?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äh, skojar du? I Klaratunneln? Var stod dom då, det finns ju inte direkt oceaner med plats där, åtminstone inte under rusningen. Jag kör där varje dag och på eftermiddagarna är ju snitthastigheten 3 km/h för bilarna, då känns det gott med hoj när man glider förbi lite snyggt och tränger sig framBiturbo skrev:Tydligen så har det varit / är det fartkontroll i klaratunneln.
![]()
-PLM- skrev:En förtappad själv undrar vilken tunnel Klaratunneln är?
Infart ovanför Tegelbacken från centralbron, utfarter på Sveavägen och Mästersamuelsgatan (har jag för mig).-PLM- skrev:En förtappad själv undrar vilken tunnel Klaratunneln är?
benkar skrev:Är väl den som även brukar kallas Sevavägstunneln, dvs den som kommer upp på Sveavägen.
/B
-PLM- skrev:Är det så? Där åker ju jag i 300 varje dag. Inte bra!
Hur fan skjuter de på en då? Sitter en polis med gasmask och laser mitt i tunneln? Och stoppa bilar var?
Det är inte tunneln under Klarabergsviadukten ut mot solna då? Den är ju bredare och mindre omöjligt att stoppa bilar.
-PLM- skrev:Hur fan skjuter de på en då? Sitter en polis med gasmask och laser mitt i tunneln? Och stoppa bilar var?
Victor skrev:Den stackare är han som glömde diska sin kopp efter sig i fikahörnan. Han får sitta där i en liten solstol som straff.
-PLM- skrev:Jag ska göra en avgassmäll i örat på han!

kanske jag.El Phantasmo skrev:Det var möjligtvis inte du som åkte och avgasknallade nåt grönjävligt i söderledstunneln igår?![]()
Var nån motard, eller om det var ett mc-bud som smattrade och small som fan i alla fall. Bilarna bara kastade sig undan.![]()
El Phantasmo skrev:Det var möjligtvis inte du som åkte och avgasknallade nåt grönjävligt i söderledstunneln igår?![]()
Var nån motard, eller om det var ett mc-bud som smattrade och small som fan i alla fall. Bilarna bara kastade sig undan.![]()
-PLM- skrev:Försöker undvika sånt med budmoppen då bossen kan bli sur annars![]()
Hade kunnat vara med privata moppen om det var södra länken du frågade om hehehehe.

|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |