undrar om någon vet. har fått reda på att om man kör på ett område där det tex sker uppkörning på och man inte har tillstånd till detta så kan trafikinspektören ta ditt körkort. tycker själv detta låter som någon form av myt, men är det någon som vet. mig veterligen så är det bara polisen som kan ta ens körkort...