Trackdays Brno?

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Är riktigt sugen på att köra Brno 2012.
Frågan är hur man går till väga?

Någon som varit där? Vilka ska man boka med? Resa, boende?
Alla tipps är bra!!

//Robban

Var på vårträning med bikepromotion DK, början april!
Rekommenderar hotell Cyro mitt inne i stan renoverat 2008 med schyssta sängar!

Betalade på Swedbank å det var lite krångel, så hittar man Danske bank som man skall betala in till så är det lättare!
Och Brnobanan är sååååååååå fantastisk!!!!

Ser dock nu att det inte verkar bli något på Brno med Bikepromotion :gnissla

Last edited:
Kommer du inte iväg till Brno så får du hojta till Peter,
Frippe o jag tänkte fylla upp bussen
och åka några bandgr på en ännu häftigare bana i höst ;-)
Vi passerar ju Mullsjö så det är bara vi slänger in din hoj därbak.

Oj en ännu häftigare bana, hmm vilken skulle det kunna vara???? Portimao? Vore trevligt!!!

Peter G gissade rätt , jag varit där -09 och nu i höstas och tittat på Superbike vm,
Jag har inte varit på jättemånga banor men när man kommer in på den banan så tror man inte det är sant !!
Hoppas verkligen vi får till ngt i höst, Vi får ju in några hojar bak i bussen o Frippe är en jävel
på att köra tills man är framme ..

Just depån kanske inte är så märkvärdig i Brno, ( förutom om att ca 10st hojar får plats i varje box!)
Men bansträckningen är helt underbar, sådant flyt så man undrar om det finns något bättre!

Portimao verkar helt sjukt rolig, kan tänka att den passar mig som handsken, tekniskt och lite som Knutan som jag värderar högst i sverige!!!

Peter, är det sköllersta utanför Örebro som du kommer ifrån?

Är själv från Örebro, skulle ni känna behov att att fylla upp bussen vid eventuell resa så kolla gärna med mig :-) alltid kul att prova nya banor!

//Robban

Fiver kommer troligen att göra en resa i höst efter säsongen hemma. Portimao låter definitivt lockande.

Hej Robban ursäkta att det blev snack om annat än Brno i din tråd.
Örebro som ligger utanför Sköllersta menar du ;-)
Jag hör av mig när jag vet mer , redan fått många förfrågningar så det här ska nog gå
att få ihop.

Vi bodde här när vi var på Brno http://www.kobero.cz/ Ligger bara ett par km från banan och har hyffsade priser.

När vi åkte till Brno åkte vi färja mellan Nynäshamn - Gdansk. Det kan rekommenderas för att slippa många långa tråkiga mil (självklart beroende på var man åker från). Det är dock ganska dåliga vägar genom Polen.

I oktober i år var det dags för Jerez-Portimao. Under Brnoresan la vi ner planerna på att köra ner till Spanien, det är för långt om man vill vara fräsh på banan (och inte har hur mycket semester som helst). Vi lät istället arrangören (www.eybis.com) ta hojarna från Holland och mellan banorna där nere. Så lyxigt att bara kunna ta flyget ner, hyra en minibuss och låta hojtransporten sköta sig själv.

Brno och Jerez är riktigt mäktiga banor, men Portimao..... Portimao är så sjukt rolig. En Gotland på anabola, påminner mycket om en bergodalbana! :-)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT