TR eskilstuna 31/7?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Hur går det med tilläggsreglerna?

Min mening är inte att gnälla, jag personligen skiter i det men varför skall vi förare känna press att anmäla oss i tid när inte arrangörerna klarar att trycka upp tilläggsregler, betalningsinformation och tidsschema så sent som tre dagar innan sista anmälningsdag?

Skärpning.

pratade med johan i söndags. martin holm är tydligen på semester och utan honom = inget tr. Betalning på plats verkar bli grejen... däremot hade ett tidsschema varit guld.

Hur ser det ut, träning och kval på Lördag. Rejs på Söndag? Jag vet dom som ska köra cross på lördagen för att dom tror att det bara är träning på lördagen. Och det räcker att komma söndag morgon.

Någon som vet? För jag vet inte, ska ju ändå inte köra. Bara titta.

Hur ser det ut, träning och kval på Lördag. Rejs på Söndag? Jag vet dom som ska köra cross på lördagen för att dom tror att det bara är träning på lördagen. Och det räcker att komma söndag morgon.

Någon som vet? För jag vet inte, ska ju ändå inte köra. Bara titta.

Endags tävling med betalträning lördag.
TR ska vara på g nu...

tävling söndag, tidsschema snarlikt örebro skulle jag gissa. träning på lördag, typ 12-17.

Detta är vad johan sa till mig i söndags. alltså inget officiellt. men det låter rimligt.

tävling söndag, tidsschema snarlikt örebro skulle jag gissa. träning på lördag, typ 12-17.

Detta är vad johan sa till mig i söndags. alltså inget officiellt. men det låter rimligt.

Japp japp!

Pratade med Pepe i Tisdags och betalning Söndag morgon är OK för dom som inte vet!

kommer tävlingen köras enligt gamla modellen? dvs kval och två finaler.

Nytt för i år är väl kval, kvalheat och två finaler som i örebro?

Det borde vara enligt nya upplägget, men tidsschemat är inte anpassat för det ser jag..?

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...