Tröstgasa tors 12/5 kl 17.00

Matthe

En bra påg
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda Lead 110 -09, sponsor R1:a i fighter utförande samt delägare i Team Golden Boy Racings vinnarmoppe!
Kom till Lomma ungefär, sen var jag genomblöt. Det var som om någon stod och pissade på mig. Vände surt på hojen och körde hem. Lagom tills jag kommer hem slutar det regna och solen försöker tränga igenom. Så jag sket i det för denna gången och tog fram rollern och började måla :banana . Det är så att man vill skjuta någon..... :huvet

I och med att detta att j-vla väder inte kan bestämma sig för om det ska pissa eller skita, tänker jag tröstgasa imorgon. Har inte bestämt vilken tid, det beror helt på VÄDRET!!! JAG HATAR VÄDER!!! :mad:

Lämplig mötesplats Stortorget eller Matoil. Någon som känner för ett tröstgas?

Jag tänkte tvätta hojen och sen sticka ut en sväng vid typ 16,30 någonting. Någon som ska med ut i det fina VÄDRET!! :banana

Matthe skrev:
Jag tänkte tvätta hojen och sen sticka ut en sväng vid typ 16,30 någonting. Någon som ska med ut i det fina VÄDRET!! :banana
Jag vill men kan inte pga meck med rejshojen :mad:

Jag och min lärjunge hänger på men kan nog inte vara i staffanstorp förrän kl 17-17.15 typ

trollkarlen skrev:
Jag och min lärjunge hänger på men kan nog inte vara i staffanstorp förrän kl 17-17.15 typ

Jag åker in nu till Stortorget och tar en glass. Ses där ni som vill.

/Matthe

Trots allt träffade man en hel bunke folk i Malmö som hade lust att köra och snacka lite skit. Alla kommer på olika tider vilket är schysst. Då spelar det ingen roll när man slutar jobba, det går oftast att hitta någon att tjata med och köra som vill köra ut en sväng.

Kul att mcfolk är så sociala! :pannkyss

//Matthe

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien