Tröjorna??

Tryptamine

Certified A-hole
Gick med
19 Aug 2006
Hoj
CBR 900 RR Fighterblade
Undrar när SH tröjorna skickas ut.. Sitter hemma o väntar dagarna i ända efter min.. :tungan

Tryptamine skrev:
2456283 Undrar när SH tröjorna skickas ut.. Sitter hemma o väntar dagarna i ända efter min.. :tungan

Jag väntar också, tyckte någon sa att dom skickades för typ 2v sen???

Sista beställning var 31/8, sen skulle det till tryck om jag fattat det hela rätt...Sen var det strul med vissa beställningar, storleken hade "ramlat bort" i formuläret, tog väl några dagar innan allt var utrett..

Det är ALLTID strul med sena betalning osv...

men iaf, var nere igår tror jag det var och såg till att det är beställt.

Jag ska få dom på måndag den 25e... dock så åker jag på semester den 27e... men jag har ju iaf 1.5 dag på mig att packetera OM jag får dom i tid. Annars 1 dag... blir nog hektiskt, men ajja... blir nog bra :D

SH-Tröjan

Swedie skrev:
2456473 Det är ALLTID strul med sena betalning osv...

Jag ska få dom på måndag den 25e... dock så åker jag på semester den 27e... men jag har ju iaf 1.5 dag på mig att packetera OM jag får dom i tid. Annars 1 dag... blir nog hektiskt, men ajja... blir nog bra :D

Det gäller att ha tålamod. Min beställning, har legat sedan "2006-07-11 09:42" (samt betalning) och ingen tröja så lång ögat kan se. Men den hittar väl så småning om fram. Det är OK och vänta om man inte har betalat. Det är OK att vänta om man informerar (när man har betalat) enligt den information man har att det tar tid. Men att ta betalt och inte levera eller informera är lite sämre.

Så kom igen. Skicka tröjan. Det har gått redan ca 64 dagar. Säsongen är över och det är snart kallt ute. Vore kul att få den innan snön.

Swedie skrev:

När kommer nästa omgång då man missade denna?

EPO skrev:
2456506 Det gäller att ha tålamod. Min beställning, har legat sedan "2006-07-11 09:42" (samt betalning) och ingen tröja så lång ögat kan se. Men den hittar väl så småning om fram. Det är OK och vänta om man inte har betalat. Det är OK att vänta om man informerar (när man har betalat) enligt den information man har att det tar tid. Men att ta betalt och inte levera eller informera är lite sämre.

Så kom igen. Skicka tröjan. Det har gått redan ca 64 dagar. Säsongen är över och det är snart kallt ute. Vore kul att få den innan snön.
Jag kan inte skicka tröjan. Jag har ingen tröja. De trycks alla på samma gång. Jag kan inte trycka din tröja när du betalar. Jag kan endast trycka när jag fått in ett visst antal orders. Annars blir det inte ekonomiskt. Det är inte vinter än. Jag ska skriva klart och tydligt på beställningssidan vad jag just skrev. Det tar oftast 2-3 månader att få sin tröja, från dagen man beställer.

ewook skrev:
2456585 När kommer nästa omgång då man missade denna?
Jadu, enligt ovan så om du jag mottar beställningar i oktober så troligen inte förrän januari... såvida det inte blir massivt tryck efter tröjorna och jag kan leverera till jul. Men att lova något sådant då jag vet det alltid blir förseningar är inte bra.

Last edited:
Swedie skrev:

Tjena..
Kan man beställa tröja eller?
Hur ser dom ut?
Hade

dj_mackan2001 skrev:
2457064 Tjena..
Kan man beställa tröja eller?
Hur ser dom ut?
Hade
Nej, inte förrän de som är på order nu är levererade. Samt att jag känner att det finns nog med intresse. Vänta till mitten på oktober. Extremt liten chans för leverans innan jul.

beställningssidan är här:
www.sporthoj.com/klader/troja.php

men det går INTE beställa! :)

Swedie skrev:
2457023 Jag kan inte skicka tröjan. Jag har ingen tröja. De trycks alla på samma gång. Jag kan inte trycka din tröja när du betalar. Jag kan endast trycka när jag fått in ett visst antal orders. Annars blir det inte ekonomiskt. Det är inte vinter än. Jag ska skriva klart och tydligt på beställningssidan vad jag just skrev. Det tar oftast 2-3 månader att få sin tröja, från dagen man beställer.

Oki Doki, jag tar det piano. Nu vet jag. Håller med om att det inte är vinter än. Tröjan kommer när tröjan kommer. :) :) :)

Swedie skrev:

Jag skulle vilja lägga in en beställning när det är öppet och göra det. Kommer du att lägga ut på SH att man kan börja då när det är dax?

knutten10 skrev:
2457644 Jag skulle vilja lägga in en beställning när det är öppet och göra det. Kommer du att lägga ut på SH att man kan börja då när det är dax?
Ja, du får lägga en beställning när det går.. jag lägger ut nyheter på förstasidan :)

Swedie skrev:
2457941 Ja, du får lägga en beställning när det går.. jag lägger ut nyheter på förstasidan :)

Kommer det gå beställa motardtröjan "hood" också?

Hoppas hoppas hoppas....:hej

Swedie skrev:
2457126 Nej, inte förrän de som är på order nu är levererade. Samt att jag känner att det finns nog med intresse. Vänta till mitten på oktober. Extremt liten chans för leverans innan jul.

Ciao Swedie, ett förslag.. jag köpte en tröja för ett par år sen, och kvaliteten är minst sagt undermålig, den tappade färgen och trycket i första tvätten och sen är det trådar som sticker ut/har lossnat lite överallt.. Jag är helt med på att Ni ska tjäna lite pengar på varje tröja, men med tanke på priset så kanske Ni kan hitta en bättre leverantör?? Att Ni maximerar marginalerna utan att kompensera för kvalitet är inte gångbart i längden.. Vill gärna köra i sporthoj-tröja men vill självklart att den skall hålla oxå.. :hördu

Swedie skrev:
2457126 Nej, inte förrän de som är på order nu är levererade. Samt att jag känner att det finns nog med intresse. Vänta till mitten på oktober. Extremt liten chans för leverans innan jul.

Ok men när kan jag göra en beställning då?
Och vad menas med dom där 3 raderna man skulle skriva text. blir dom på ryggen lr?
Är sporthoj logan på alla tröjor? eller får ja ha de som val på en rad?
Hade

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...