Tröjorna är klara

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hej

Sporthoj.com-tröjorna är klara nu och ska skickas ut snarast. Ska ta denna helgen att packetera dem och få dem redo att skickas ut på Måndag.

Dessa kommer få sin tröja skickad på Måndag:

+---------------+
| nick |
+---------------+
| 20SK |
| Abloy |
| Affe_R1 |
| ANDREAS |
| BMS900RR |
| Brjesson |
| Capoeira-r1 |
| CBR CRILLE |
| Cinderella |
| Crille 748 |
| D-one |
| Drutten |
| Estremo |
| farbror Bosse |
| G.S.G.G |
| Hygglo |
| h�an |
| Jensa |
| jesper |
| JN |
| JoS |
| kajlyl |
| K-Man |
| Kryptonit |
| Lacke |
| LiCrO |
| lillen_71 |
| M:et |
| Mezzanine |
| MHK |
| MiD |
| n'Lasse |
| Otee |
| R1 Uffe |
| RacerDave |
| ReDan |
| Rocco |
| RogS |
| Sadam |
| Simba |
| Snowman |
| spark |
| SteffoXL |
| superbeast |
| Suzuki |
| SV-RIDER |
| Tellus |
| The_Wanderer |
| Therudeboy |
| Tinatjejen |
| Tintin |
| Tobbe_Borg |
| TPE-SWE @ |
| TroLliS |
| URRninja |
| Valrog |
| voiceless |
| Xraptor |
| Zeal |
| Zinker |
| Öldrottningen |
+---------------+

Johnny

Swedie skrev:
Hej

Sporthoj.com-tröjorna är klara nu och ska skickas ut snarast. Ska ta denna helgen att packetera dem och få dem redo att skickas ut på Måndag.

Johnny

Tack för att du gett oss alla en trevlig helg med en trevlig vecka att se fram emot. :)

Ja!

Swedie skrev:
Hej

Johnny
Gött Nu är det bara att invänta posten alltså!! :tummenupp

Sorry Swedie!!! :o

Jag såg först nu på den här strängen att min tröja kommer. Mitt namn finns dock fortfarande inte med på listan som skulle uppdateras allt eftersom. Kanske finns andra i samma sitts som skulle känna sig lite bättre till mods om det gjorde det. Jag ber om ursäkt för mitt tidigare inlägg.

MVH
Hellracer

glader

:Bugar Kanoooooon.. suttit här vid lådan o väntat nu ett tag men nu ser jag ljuset:)) ska bli skönt att få på sig nå varmt nu när hojen står still:( tjohej :banana

Är jag slut i kolan eller?
Jag tyckte precis att jag läste att jag skulle få min tröja men när jag kollar nu så står ju inte mitt namn där. Är det psykhuset nästa eller????? :confused: :confused: :confused:

Hellracer. din tröja trycks med inledning på Måndag. Ska vara klar på Torsdag. Jag fick din beställning för cirkus 2 veckor sedan, och betalningen efter det att jag bett om sista inbetalningen för första tröjomgången. Men nu kommer iaf din tröja tryckas i kommande veckan.

Hörru Swedie, hur blir det med min tröja då? Jag skulle ju ha fått den i förra utskicket... Har jag inte varit tillräckligt snäll? Tror du att det går snabbare om jag ber min syster ge dig lite "specialbehandling"? :tuttar

Limstift, trot eller ej, de 5 personer från FÖRRA omgången (du inkluderad) som jag bad göras denna omgången blev inte gjord. Jag blev inte glad.... hotade med att ge er 5 hans telefonnummer och adress ;) Ne, men den här gången lovade han att dem skulle bli gjorda kommande vecka. Om dem inte görs då så kommer jag smälla till han (inte käftsmäll.. men en fin muskeldödare ;)).

njae.. troligen nästa år... lol. nä! men du.. jag ska se till han han trycker dem först så jag kan åka och hämta dem innan alla andra är klara. tycker själv det är lite dålig stil å glömma eller vad han nu gjorde.

Swedie skrev:
njae.. troligen nästa år... lol. nä! men du.. jag ska se till han han trycker dem först så jag kan åka och hämta dem innan alla andra är klara. tycker själv det är lite dålig stil å glömma eller vad han nu gjorde.

Okey, update på mig då. Jag hittar inte mitt namn på någon av listorna.
Har betalt för länge sedan samt skickat dig ett PM.

Är det brus på linjen? :hej

//Fredda

Fredda66, du är med på listan över dem som trycks nästa vecka. en lista som jag ej publicerat ännu. Gör jag på Måndag.

Swedie skrev:
Hej

Dessa kommer få sin tröja skickad på Måndag:

Jag betalade min tröja den 10 oktober menär inte med på nån lista , jag skulle
bara se om beställningen kommi fram

Swedie skrev:

Mm, då har man iaf en julklapp att se fram emot, men om jag känner tryckeriet rätt så blir det nog lagom att du stoppar t-shirten i ett påskägg innan du skickar hit den :hej

Nu har jag packeterat alla tröjorna! Kommer skicka ut dem på Måndag. Gör ingen skillnad ifall jag skickar dem nu (denna tiden, skickade 14st tröjor till alla i Uppsala RoadRunners tidigare idag) idag lördag, eller på Måndag. Dock saknades såklart 5 st tröjor. Förhoppningsvis ligger dem på tryckeriet så jag kan hämta upp dem nästa vecka.

Dessa är:

* håkan
* Suzuki
* kajlyl
* Börjesson
* D-one

Ledsen att det blir såhär. Men just nu borde ni veta att så här ÄR DET med tröjorna. :p

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT